“La Diada de Sant Jordi és diada assenyalada”, deia Joan Maragall en un dels poemes més coneguts sobre aquesta festivitat que celebrem a Catalunya el 23 d’abril. I és que aquesta data any rere any omple els carrers de roses i literatura, i a Bonpreu i Esclat mai no hi falten.
Vam ser pioners en regalar als clients poemes impresos als tiquets dels nostres supermercats per festejar la Diada, i enguany volem regalar el teu poema. És per això que engeguem el concurs de tweet-poemes El poeta ets tu! per escollir els millors versos que aquest Sant Jordi els clients de Bonpreu i Esclat s’emportaran a casa.
Tens 140 caràcters per escriure el teu poema sobre la Diada de Sant Jordi, només cal que mencionis el compte de Twitter de Bonpreu i Esclat: @bonpreuesclat juntament amb els teus versos més creatius. Els guanyadors/es s’enduran un val de 20€ per comprar llibres a Bonpreu i Esclat i el seu poema s’imprimirà en els tiquets de caixa de tots els nostres establiments.
Pots participar-hi del 3 fins al dia 12 d’abril, els poemes han de ser totalment originals i cal que hagis complert 18 anys.
Anima’t a fer les teves rimes amb Sant Jordi, la princesa, el drac, els llibres, les roses... i tot Catalunya podrà llegir-les!