PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

Bon Preu llançarà una nova web de comerç electrònic

Bon Preu llançarà una nova web de comerç electrònic

10/de juliol/2018
  • Bon Preu s’alia amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el seu canal de compra online
  • Amb aquesta aliança estratègica es renovarà la web de compra online del Grup, es llançarà una aplicació mòbil (APP), s’ampliaran els punts de recollida i es milloraran les condicions del servei Properament Bon Preu posarà en servei una nova plataforma de comerç online que permetrà als clients realitzar la compra de forma més àgil i pràctica, amb la garantia de Bonpreu i Esclat.

Per encarar aquest repte, el Grup de distribució català té un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món. Amb la nova web es millorarà la usabilitat de la interfície per oferir novetats com una versió totalment optimitzada per a dispositius mòbils, aplicació mòbil de compra (APP), entre d’altres avantatges tecnològics. La plataforma anirà ampliant les funcionalitats i incorporarà millores de forma constant com cercar per preferits o al•lèrgens, possibilitat de modificar la compra fins a hores abans de la recollida o millores en la fidelització.

Paral•lelament es continuaran obrint nous punts de recollida al llarg del territori, seguint el model d’èxit de ”compra i recull” amb el cotxe iniciat l’any 2012. D’altra banda, a hores d’ara l’assortiment de productes supera les 11.000 referències, oferint la mateixa qualitat dels productes que a les botigues en totes les seccions (producte fresc, alimentació envasada i congelats).

Tots els progressos tecnològics que estem fent permetran en un futur pròxim oferir el servei d’entrega a domicili. El desplegament d’aquest servei es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre la qualitat del servei i la satisfacció del client.

La nova web de compra online suposarà un pas endavant més en la transformació digital del Grup, que fa una aposta clara per l’omnicanalitat. Amb l’objectiu de garantir una experiència única Bon Preu reforça la seva aposta d’orientació al client, oferint la mateixa qualitat de producte i de servei tan als establiments físics com al nou servei online.

Més entrades de blogs

Nou supermercat Bonpreu a Ulldecona

L’establiment té una superfície de vendes de més de 1.200 m² i 87 places d’aparcament ...

El president de la Generalitat de Catalunya, Quim Torra, visita les instal·lacions del Grup Bon Preu

Bon Preu ha presentat la nova infraestructura d’automatització de productes frescos amb la...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.