PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

Bon Preu manté els preus durant la COVID-19 i té més de 500 productes amb descompte

Bon Preu manté els preus durant la COVID-19 i té més de 500 productes amb descompte

27/d’abril/2020
  • El consum dels productes bàsics ha tingut un fort creixement i Bon Preu n’ha garantit tant l’aprovisionament com el mateix preu que tenia abans de la crisi.
  • Els preus dels seus productes són els mateixos que les setmanes anteriors a la crisi, inclús alguns es troben per sota del mateix període de l’any passat.

 

Bon Preu ha fet una anàlisi dels productes d’alimentació i neteja que més han incrementat en demanda, arran de la COVID-19, a partir de les dades extretes de 187 botigues Bonpreu i Esclat i una mitja de 1.235.000 actes de compra setmanals.

En aquesta anàlisi, destaquen l’augment notable del consum dels productes bàsics durant les primeres setmanes de l’estat d’alerta. La venda d’aquests productes ha continuat creixent sostingudament i en tot moment, a Bonpreu i Esclat, han tingut el mateix preu que les setmanes anteriors a la crisi.

Parlem de categories com la fruita i verdura, els càrnics i els congelats:

El consum de la verdura i fruita creix un 54% i 33% respectivament, i entre les verdures, destaca l’increment de la venda del consum del carbassó i de la patata.

Quant a la carn, les vendes han crescut al voltant d’un 50% i destaca el xai, els elaborats,  les broquetes, el bistec i les costelles de porc.  Sobre el peix, el congelat també es desmarca amb  un 151% el seu consum.

Pel que fa a l’alimentació envasada, que ha crescut molt considerablement, es detecta un canvi de patró des de l’inici del període de crisi, caracteritzat per una major compra de productes bàsics com les conserves, la pasta de sopa i l’arròs, cap a productes associats a moments de plaer, com les cerveses, els snacks o els productes dolços com la xocolata.

La pràctica totalitat dels preus dels productes d’aquestes famílies s’han mantingut igual que l’any passat i el de les sopes, brous, llet líquida, pasta de sopa i  mantega fins i tot ha baixat comparat amb el mateix període de 2019.

Alguns articles de neteja de la llar i d’higiene personal, com sabó, lleixiu o paper higiènic, també han augmentat les vendes, si bé, els preus s’han mantingut estables respecte a les setmanes prèvies a la crisi.

Bon Preu, a més d’estar garantint l’aprovisionament de producte, ha anat recuperant gradualment les ofertes. La prioritat ha estat en tot moment el subministrament de producte i  a mesura que s’ha pogut assumir una demanda encara més incremental de productes concrets, s’ha activat els descomptes. Actualment, a les botigues Bonpreu i Esclat tenen més de 500 productes amb descompte.

El preu és un dels pilars fonamentals del model comercial de Bonpreu i Esclat, conjuntament amb la qualitat del producte, la varietat en l’assortit i el tracte al client.  Per aquest motiu, durant aquest període de crisi, es pot assegurar que no hi ha hagut increments de preus, ni disminució de la qualitat dels productes o serveis oferts a les nostres botigues.

Més entrades de blogs

Bon Preu posa 10M€ sense interessos a l’abast dels seus treballadors/es.

Bon Preu pretén ajudar als seus treballadors/es i famílies a fer front a les necessitats...

Bon Preu entrega 20 tones d’aliments de primera necessitat i l’expedició de targetes moneder per a 3.000 famílies per al Pla Creu Roja RESPON

Bon Preu afavoreix 1.700 famílies amb necessitats amb l’entrega de les 20 tones...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.