Bon Preu signa un acord amb Mas Carandell per a la selecció de personal del nou Esclat que obrirà a Reus

23/de març/2017
  • Bon Preu treballarà conjuntament amb Mas Carandell per a la contractació de més de 60 persones
  • El nou hipermercat obrirà les portes a la zona del Tecnoparc de Reus al mes de setembre d’aquest any
  • El Grup col·labora activament amb els ajuntaments i entitats empresarials per a la contractació de personal dels municipis on obrim nous establiments

Aquest matí hem signat un nou acord de col·laboració amb Mas Carandell, l’ens local d’ocupació i formació de l’Ajuntament de Reus. La signatura ens permetrà que tinguem el suport de l’entitat reusenca en el procés de selecció de personal per cobrir els llocs de treball del nou hipermercat Esclat, que obrirem al setembre a la zona del Tecnoparc de Reus.

El conveni ha estat signat per Robert Torres, el Cap del Departament de Persones del Grup Bon Preu, i per Daniel Rubio, regidor de Medi Ambient i Ocupació de l’Ajuntament de Reus. “L’objectiu principal de l’acord és promoure l’ocupació local a Reus amb més de 60 llocs de treball, gràcies a l’obertura del nou establiment Esclat”, ha explicat en Robert Torres.

Al Grup Bon Preu contribuïm en l’economia i l’ocupació local, especialment d’aquells municipis on obrim nous establiments. D’aquesta manera col·laborem de manera habitual amb els ajuntaments en els processos selecció de persones. Considerem que aquests acords són imprescindibles per generar sinèrgies entre el municipi i el Grup.

UN ACORD PER L’OCUPACIÓ DE PERSONES
Mas Carandell ens ajudarà en la cerca de perfils per treballar al nou Esclat de Reus. L’entitat municipal realitzarà una preselecció de personal, així com difondrà les nostres ofertes de treball a través del seu canal web www.borsa.mascarandell.cat. Les persones candidates, però, s’hauran d’inscriure tant a la borsa de Mas Carandell com a la de Bon Preu, https://www.bonpreu.cat/ofertes_treball, per protecció i confidencialitat de dades i per disposar de candidatures per un futur més llunyà.

La selecció de personal està planificada en 5 terminis en funció de les necessitats de formació de cada posició. En aquest sentit, no es difondran totes les ofertes al mateix temps, si no en diferents moments.

En una primera fase Mas Carandell seleccionarà els currículums segons les preferències dels llocs a ocupar i ens facilitarà un informe de les candidatures. A la segona fase les persones seleccionades passaran a rebre la formació que oferim al Grup per tal d’adquirir els coneixements i les habilitats per als llocs de treball a ocupar.

Aquest procés es repetirà progressivament fins a completar tots els llocs de treball. Es preveu que aquest procés es desenvolupi des del març i fins el setembre.

Mas Carandell, a més, ens facilitarà l’ús de les seves instal•lacions perquè es pugui dur a terme les accions de presentació i selecció que es vinculin al llarg del procés selectiu.

Els llocs de feina previstos que s’oferiran són personal de peixateria, carnisseria, fleca, parafarmàcia, recepció de mercaderies, de xarcuteria, fruiteria i basar, personal de caixa i de reposició nocturna. Les ofertes de la primera ronda es poden consultar a partir d’avui a les pàgines web citades anteriorment, i corresponen a la selecció de personal de productes frescos i de farmàcia.

Foto de la roda de premsa. Robert Torres (esquerra) i Daniel Rubio (dreta).
FOTO: Ajuntament de Reus