- El Grup ha incrementat les vendes en un 12,2% respecte la campanya anterior.
Bon Preu, propietari de
les ensenyes Bonpreu, Esclat, EsclatOil i BonpreuEsclat online, ha
tancat la campanya de Nadal d’enguany amb uns resultats rècord. La
companyia ha incrementat les vendes en un 12,2%
respecte la campanya de l’any anterior. Aquest resultat
continua confirmant la tendència ascendent del Grup, que es troba en
ple procés de transformació digital per tal d’oferir una experiència
única i omnicanal als clients.
El creixement de les vendes durant la
campanya de Nadal continua confirmant la consolidació del
model comercial de Bonpreu i Esclat que es basa en una
excel·lent atenció al client, en una gran varietat i qualitat dels
productes, especialment els frescos i en la proximitat amb el
territori, promovent els productes de Km 0. Tot això
amb els millors preus del mercat i en un entorn de compra agradable.
Ampliació dels serveis als clients
Els nous serveis que
Bonpreu i Esclat ofereixen als seus establiments com el forn
de cocció de peix, el córner sushi i
l’espai de pizza al teu gust han contribuït al
creixement de les vendes, gràcies a la bona acollida per part dels
clients. Els nous serveis volen donar resposta a les noves tendències
de consum en alimentació amb una demanda creixent pels plats de fàcil
consum; que permeten estalviar temps, guanyar comoditat i a la vegada
apostar per aliments saludables i de qualitat.
Per altra banda, la secció de basar
de joguines, juntament amb les noves seccions com la
parafarmàcia, el celler i els
productes per a la llar i la decoració també han
ajudat a aconseguir les bones xifres de facturació durant la campanya
de Nadal.