PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

BonpreuEsclat estrena app per comprar des del mòbil

BonpreuEsclat estrena app per comprar des del mòbil

15/de gener/2019
  • La nova aplicació mòbil del supermercat online BonpreuEsclat permet als clients realitzar la compra des dels seus dispositius mòbils de forma fàcil, ràpida i còmoda
  • Des del novembre Bon Preu compta amb una nova web de compra online amb més d’11.000 productes de totes les seccions.

BonpreuEsclat llança una nova app de compra online que permet als clients realitzar la compra al supermercat online d’una forma més fàcil, ràpida i còmoda. L’aplicació mòbil ja es pot descarregar de manera gratuïta a Google Play i a l’App Store. Els clients podran comprar des de l’app al supermercat online BonpreuEsclat on hi trobaran més de 11.000 referències de totes les seccions, amb la mateixa qualitat que als nostres establiments físics. Aquesta nova app de compra es suma a la ja existent on consultar el saldo de la guardiola i els vals i promocions personalitzats.

La nova app de compra online permet visualitzar els productes ordenats en les diferents seccions, cercar-los a través del buscador intel•ligent i accedir directament a les secció de favorits per comprar encara més ràpidament. Amb aquesta nova aplicació el client podrà iniciar, modificar i finalitzar la mateixa compra des de ordinador, tablet i mòbil, fent que la seva compra sigui multidispositiu. El supermercat online de BonpreuEsclat ofereix un servei més flexible pel client amb la possibilitat de modificar la compra fins a hores abans de la recollida. Amb el sistema de “compra online i recull” els clients poden escollir el dia i la hora de recollida i l’equip de la botiga online carrega la compra al cotxe en menys de cinc minuts.

El passat novembre el grup Bon Preu va llençar una nova web de compra online anomenada BonpreuEsclat.com que millorava la usabilitat de la web. El llançament de l’aplicació mòbil de compra online de BonpreuEsclat suposa un pas més en l’orientació al client i la digitalització del Grup per oferir una experiència única i omnicanal als clients.

El pla de fidelització de BonpreuEsclat està totalment unificat entre les compres a les botigues físiques i a la botiga online. El sistema de compra online integra tots els avantatges de la targeta client: acumulació de l’1% de l’import de cada compra, promocions personalitzades, bonificacions extres i ofertes quinzenals.

La visió de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent català en la venda d’alimentació també per internet. El Grup de distribució català té un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el seu canal de compra online. Paral•lelament Bon Preu continuarà obrint nous punts de recollida al llarg del territori, seguint el model d’èxit de ”compra i recull” amb el cotxe iniciat l’any 2012.

La nova plataforma tecnològica permetrà la incorporació progressiva de noves funcionalitats i, en els propers mesos, oferir el servei d’entrega a domicili, que actualment es troba en fase de prova pilot. El desplegament del servei a domicili es farà de forma gradual per garantir sempre una excel•lent experiència de compra i la satisfacció del client.

Més entrades de blogs

Bon Preu obre el primer Esclat a Girona

L’Esclat té una superfície de vendes de més de 4.200 m² i 426 places d’aparcament Bon Preu...

Bon Preu eliminarà el bisfenol A dels tiquets de compra

  Bonpreu i Esclat s’avancen al límit de la directriu de la Comissió Europea en línia...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.