El RACC i el Grup Bon Preu s’alien per oferir avantatges als seus socis i clients

01/de març/2018

El RACC i el Grup Bon Preu han signat un acord de col·laboració per impulsar un programa de beneficis adreçat als seus socis i clients.

Les dues organitzacions treballaran juntes per oferir avantatges diferencials en els seus àmbits d’activitat amb l’objectiu de continuar donant facilitats a les persones en les seves necessitats diàries. Aquest conveni neix amb la voluntat de seguir creixent amb noves vies de col·laboració que beneficiïn als membres de les dues entitats.

El RACC treballa en els camps de les assegurances, assistència a la llar i en viatge, manteniment de vehicles, formació de conductors i servei d’agència de viatges, entre d’altres, i els clients dels supermercats Bonpreu i Esclat podran accedir en condicions especials a serveis i activitats del Club. Per la seva banda, els socis del RACC gaudiran de l’accés a promocions especials en les seves compres a Bonpreu i Esclat i a altres avantatges de la cadena de supermercats.

Sobre el RACC
El Grup d’empreses RACC, amb més de 1.500 empleats, ofereix cobertura i serveis d’alta qualitat per atendre les necessitats de més de 10 milions de persones a qualsevol lloc del món. Compta amb 120 oficines i punts d’atenció presencial i cada any gestiona més de 2,7 milions de trucades dels seus socis i clients, als quals realitza 950.000 serveis d’Assistència Mecànica, Mèdica, a la Llar i Personal en Viatge. També treballa en els àmbits del Servei d’Agència de Viatges, el Servei de Reparacions, Manteniment i Reformes de la Llar i la Formació de Conductors, amb 82 autoescoles que formen la xarxa més important d’Espanya.

Com a entitat al servei de la societat, el RACC promou una nova cultura de la mobilitat més segura i respectuosa amb el medi ambient, tenint una gran capacitat de divulgació i influència en aspectes relacionats amb la millora de la Seguretat Viària, la reducció dels accidents i les infraestructures.

Sobre el Grup Bon Preu
El Grup Bon Preu és una empresa familiar catalana del sector de l’alimentació. El 1974 es va obrir al públic el primer establiment a Manlleu i el 1988 el primer hipermercat a Vilafranca del Penedès.

Actualment l’equip de treballadors és de més de 6.400 persones, fet que situa el Grup entre les 20 empreses amb més empleats amb seu a Catalunya. A dia d'avui disposa de: 123 supermercats Bonpreu, 50 hipermercats Esclat, 43 benzineres EsclatOil. El Grup segueix apostant pel creixement i el desenvolupament de la seva activitat a Catalunya i té previst realitzar una inversió de 140 M€ durant aquest 2018.