La nova benzinera EsclatOil d’Olot ja està en funcionament

24/de juliol/2017

Avui hem inaugurat la nova benzinera EsclatOil a Olot, situada just al costat de l’hipermercat Esclat. Compta amb 3 assortidors de doble cara i 6 carrers i l’horari serà ininterromput les 24 hores al dia els 365 dies a l’any.

A més, la benzinera d’Olot compta amb Minimercat, una botiga on es pot trobar un assortiment bàsic de productes de totes les seccions: alimentació, diaris i revistes, drogueria, articles per al vehicle, etc. El Minimercat té un horari de 8h a 23h els 365 dies de l’any.

A part d’aquesta benzinera, avui també inaugurem una EsclatOil a Manresa. Amb les dues noves incorporacions, el Grup Bon Preu ja disposa de 43 benzineres.

QUALITAT ALS MILLORS PREUS
A les benzineres EsclatOil trobaràs un producte de molta qualitat amb els preus més competitius del mercat. Per als clients amb la targeta de Bonpreu i Esclat o iquodrive oferim 3 cèntims de descompte per cada litre de carburant.

Totes les estacions de servei estan dotades amb la tecnologia més innovadora i tot un seguit de dispositius de seguretat per garantir la màxima eficiència del servei. Alhora, cada benzinera disposa d’un sistema de microfiltratge que elimina les impureses dels carburants per dispensar un producte de més qualitat.

A més, incloem un bactericida als carburants que evita la oxidació i garanteix una millor conservació dels vehicles.

A les benzineres EsclatOil també comptem amb diferents sistemes de respecte al medi ambient com són els tancs de doble paret, la recollida de vapors o els separadors d’hidrocarburs. Tots aquests avenços possibiliten una gestió mediambiental molt més sostenible.

A EsclatOil oferim també el servei de gasoil de calefacció a domicili amb una àmplia xarxa de distribució a Catalunya.