- L’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart i Pastor, ha visitat avui el
nou Bonpreu per conèixer l’establiment i donar la benvinguda a tot
l’equip.
- L’establiment està situat en un edifici emblemàtic de la ciutat,
l’antic Saló Imperial de Terrassa, i té una superfície de vendes de
131m², 38 places d’aparcament i ha suposat una inversió de 5,1
milions d’euros.
- L’equip del nou Bonpreu està format per 41 professionals.
- Aquest nou supermercat, com tots els establiments Bonpreu, es
caracteritza pel producte fresc de qualitat i de km0, preus
competitius i una excel·lent atenció al client, a més d’un ampli
assortit.
Bon Preu ha inaugurat avui un nou
supermercat a la Ctra de Matadepera 60, de Terrassa (l'antic Saló
Imperial de Terrassa) amb la presència de l’alcalde, Jordi Ballart i
Pastor; la tinenta alcalde, àrea de Territori i Sostenibilitat, Lluïsa
Melgares Aguirre, i la tinenta d'alcalde de Promoció Econòmica i
Projecció de la Ciutat, Núria Marín García.
Des de Bon Preu, ha assistit a l’acte el
President i Director General del Grup Bon Preu, Joan Font i Fabregó;
la Directora Comercial, Anna Font i Tanyà; el Director d’Operacions,
Joan Sabartés i Pardo, i el Cap de Relacions Externes, Josep Castany
Rovira.
El President i Director General del Grup
Bon Preu, Joan Font i Fabregó ha declarat en el transcurs de l’acte
que: “A Terrassa ja hi som presents amb un Bonpreu i un Esclat, un
Minimercat amb benzinera EsclatOil, un punt de recollida de compres
fetes online i entrega de la compra online a domicili. Després de 6
anys presents a la ciutat i amb l’objectiu de convertir-nos en un
referent en productes frescos i de proximitat, aquest nou establiment
ens permetrà presentar la proposta més actualitzada de la nostra
ensenya comercial Bonpreu.
Els clients/es hi trobaran novetats com
pantalles que mostraran informació d’interès per fer la compra, un
espai de fruita i verdura renovat i amb el producte més accessible,
tot això, amb l’habitual assortit de producte, als millors preus i amb
un tracte excepcional.”
Com en tots els supermercats del Grup,
en aquest nou establiment el producte fresc és el
protagonista: secció de carnisseria, xarcuteria-formatgeria,
fruiteria i peixateria i forn de cocció de peix i marisc per aquells
clients/es que vulguin endur-se el producte cuinat, així com una
secció de fleca.
També ofereix, un ampli assortit
de vins, caves i escumosos al celler i secció de drogueria i perfumeria.
El nou establiment, com en el cas de
l’Esclat i el Bonpreu ja establerts a Terrassa, ocupa un edifici
emblemàtic de la ciutat, l'antic Saló Imperial de Terrassa, i té una
superfície de vendes de 1.131m² i 38 places d’aparcament.
Bon Preu ha invertit 5,1 milions d’euros en la construcció de
l’establiment i compta amb un equip de 41 professionals, fet que
representa el compromís del Grup amb el creixement i la generació
d’ocupació de qualitat al municipi de Terrassa.
El model comercial de Bonpreu i Esclat
destaca per oferir una àmplia varietat i qualitat dels productes, una
excel·lent atenció al client, amb preus molt competitius i en un
entorn de compra agradable i còmode. El Grup aposta per una política
comercial de proximitat i promou el producte local de qualitat, fet
que el converteix en el referent de productes de km 0 a
Catalunya.
Aposta per la sostenibilitat i l’eficiència energètica
El nou supermercat de Terrassa s’ha
construït perquè funcioni de manera sostenible i ecoficient per
estalviar així, el 20% del consum d’energia habitual d’un local
comercial d’aquestes característiques i reduir un 20% les emissions de
CO2 a l’atmosfera.
Totes les noves instal·lacions del Grup
Bon Preu estan pensades per reduir al màxim el consum energètic amb un
sistema de gestió i control que les regula de forma automàtica per
obtenir la màxima eficiència energètica, confort i seguretat. El Grup
va ser dels primers a Catalunya en obtenir la certificació energètica
“A” dels seus edificis, que concedeix la Generalitat.