PRENSA

Sigue la actualidad de los supermercados Bonpreu y Esclat a través de la sección de prensa

Blogs (Prensa)

A Bonpreu i Esclat apostem pels vins reconeguts amb els Premis Vinari

09/febrero/2017

Als establiments Bonpreu i Esclat continuem apostant pel producte català, de proximitat i de qualitat i identifiquem els vins guardonats amb els Premis Vinari

Els Premis Vinari són el concurs de vins de Catalunya organitzats pel diari digital Vadevi.cat. L’objectiu que persegueixen és donar a conèixer els vins i escumosos del territori, i posar en valor el producte local de qualitat. La distribució dels productes catalans, de qualitat i de proximitat és també una de les nostres apostes i és per això que posem a disposició dels nostres clients els millors vins catalans de 2016.

Des d’aquest mes, els clients dels supermercats Bonpreu i Esclat podran adquirir els vins guardonats. Hem identificat les ampolles guanyadores de la passada edició del certament amb aquests distintius:

Premis Vinari

Els nostres establiments compten amb els vins de la categoria Vinari d’Or, Vinari de Plata i Vinari de Bronze:

Premis VinariApostem clarament pels productes de qualitat i de proximitat, i sabem que donar a conèixer productes amb aquest reconeixement oficial es valora molt positivament per part dels nostres clients.

A Bonpreu i Esclat establim un lligam pel territori amb els Premis Vinari, un concurs oficialment reconegut per la Generalitat de Catalunya. “Aquesta col·laboració permet apropar, d’una banda, el producte de qualitat del territori al consumidor final i, d’altra banda, ajuda a fer difusió dels vins catalans”, explica Eva Vicens, Directora dels Premis Vinari.