PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

Bon Preu i Banc Sabadell ofereixen la nova targeta Pay que permetrà estalviar i retirar efectiu a 174 establiments del Grup

24/d’abril/2018
  • La nova targeta Bonpreu-Esclat PAY MasterCard és gratuïta i permetrà als clients de Bonpreu i Esclat escollir entre un ampli ventall de formes de pagament així com retirar efectiu en les caixes dels seus establiments, fins a un límit de 100 euros
  • El client acumularà en la targeta client de Bonpreu-Esclat el 0.5% de les compres realitzades fora dels seus establiments
  • El procés de sol·licitud de la nova targeta és 100% digital

El Grup Bon Preu, grup de distribució català, i Sabadell Consumer Finance, filial de Banc Sabadell especialitzada en crèdit al consum, han anunciat el llançament de la primera targeta pagament per als seus clients. En tractar-se d'una targeta contatctless de MasterCard, els seus titulars es beneficiaran de la seguretat, universalitat, fiabilitat i rapidesa associades a aquests mitjans de pagament.

La nova targeta Bonpreu-Esclat PAY serà de lliure domiciliació bancària i permetrà als seus titulars facilitar-los les seves compres mitjançant diferents modalitats de pagament que més convinguin als seus clients. La targeta permet retirar efectiu en les mateixes caixes dels 174 establiments Bonpreu o Esclat, fins a un límit de 100 euros, evitant així que els seus titulars hagin de desplaçar-se a caixers automàtics. Els seus titulars podran a més recuperar el 0.5% de totes les compres realitzades amb la targeta PAY en qualsevol establiment fora de Bonpreu i Esclat.

Els interessats en la targeta podran sol·licitar-la a través de la web (www.bonpreuesclat.cat/targetapay), en les mateixes botigues a través dels dispositius habilitats, així com per telèfon. El procés de tramitació de la targeta és 100% digital, sense necessitat de fer servir papers.

Per al Director Financer de Bon Preu, Pere Anglada, aquesta nova targeta de pagament “és una oportunitat per millorar l’experiència de compra dels nostres clients, afegint serveis com el de la retirada de diners de les nostres caixes i beneficis que incrementen el valor del pla de fidelització”.

Per al Director General de Sabadell Consumer Finance, Miquel Costa, aquest acord amb una entitat capdavantera com Bon Preu suposa “recolzar a l'actor de la distribució amb major creixement a Catalunya, en les seves estratègies de fidelització de clients i de potenciació de les seves vendes. Les innovadores solucions de mitjans de pagament, els nostres equips d'especialistes així com l'enfocament de gestió personalitzada als equips comercials i de màrqueting de Bon Preu ens ha permès crear models de col·laboració de benefici per totes les parts implicades.”

Més entrades de blogs

Nou supermercat Bonpreu a Vilanova del Vallès

 L’establiment tindrà una superfície de vendes de 1.120 m² i 81 places d’aparcament ...

Nou supermercat Bonpreu a Lliçà d’Amunt

L’obertura de l’establiment crea 46 nous llocs de treball i té una superfície de vendes de...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "D'acord" o configurar-les o rebutjar el seu ús prement el botó "Configura". Més informació.