Bon Preu rep la certificació “Protocol segur COVID-19” a les seves botigues  Bonpreu i Esclat

22/de juliol/2020
  • La certificació identifica aquells establiments i espais que compleixen els estàndards més exigents per combatre i prevenir el coronavirus.
  • El protocol contempla mesures higiènic-sanitàries, organitzatives, de prevenció del risc de la seguretat i salut davant del coronavirus.
  • La certificació l’ha concedit TÜV Rheinland, empresa líder en serveis tècnics, de seguretat, qualitat i certificació a nivell mundial.

Bon Preu rep la certificació “Protocol segur COVID-19” per als 186 establiments Bonpreu i Esclat,  magatzems i oficines.

El “Protocol Segur COVID-19” serveix per identificar aquells espais que compleixen amb els estàndards més exigents per combatre i prevenir el coronavirus, ja que la distinció està desenvolupada per experts basant-se en les recomanacions i requisits d’autoritats i organismes nacionals i internacionals.

Assegurar la seguretat i salut a les seves botigues és un objectiu prioritari per Bon Preu, tant per als clients/es com per a les persones que hi treballen.

Entre les actuacions que determina el protocol, destaca la implementació de mesures higiènic-sanitàries, mesures tècniques de distanciament interpersonal, mesures organitzatives i sanitàries de desinfecció i control davant del coronavirus.

La certificació l’ha concedit TÜV Rheinland, empresa líder en serveis tècnics, de seguretat, qualitat i certificació a nivell mundial. L’equip auditor ha visitat els establiments Bonpreu i Esclat, els magatzems d’ Hostalets de Balenyà i Les Masies de Voltregà i les oficines i l’objectiu ha estat analitzar la implementació i el desplegament de les mesures i requisits del protocol. D’aquestes revisions s’ha obtingut el certificat “Protocol segur COVID-19”  i, a partir d’ara, es faran auditories de seguiment d’acord amb l’evolució de la pandèmia.

Sobre TÜV Rheinland

TÜV Rheinland és una companyia líder en serveis tècnics, de seguretat, qualitat i certificació a escala mundial amb cinc línies de negoci (Serveis Industrials, Mobilitat-Automoció, Formació, Certificació de Productes i Certificació de Sistemes).

TÜV Rheinland representa la seguretat i la qualitat en pràcticament tots els àmbits de la vida.

Fundada a Colònia, Alemanya, fa gairebé 150 anys, l'empresa és un dels principals proveïdors de serveis d'assaig en l'àmbit internacional, amb més de 20.000 treballadors a tot el món.

Els experts de TÜV Rheinland testegen els sistemes tècnics i productes, donen suport a les innovacions en la tecnologia i el negoci, formen a les persones en nombroses professions i certifiquen els sistemes de gestió d'acord amb les normes internacionals.

Des de 2006, TÜV Rheinland és membre del Pacte Mundial de les Nacions Unides per promoure la sostenibilitat i combatre la corrupció.