PREMSA_TITOL_PAGINA

PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

null

Blocs (Premsa)

BonpreuEsclat ja envia a casa la compra online a Sant Cugat, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès

03/de febrer/2020

Ja està disponible el servei d’entrega a domicili del supermercat online BonpreuEsclat Sant Cugat del Vallès, Rubí, Bellaterra i Badia del Vallès. El supermercat online BonpreuEsclat porta la compra a casa dels clients amb els mateixos estàndards de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat.

 

El servei a domicili de la compra online ofereix uns horaris amplis, de dilluns a dissabte de 7:00 a 22:00 hores amb franges d’entrega d’una hora per proporcionar la màxima llibertat i comoditat als clients. Es poden revisar els productes en el moment de la recepció i l’import de la compra es cobra al client una vegada feta l’entrega. Així mateix, les devolucions es poden dur a terme indistintament al mateix moment de l’entrega o a qualsevol dels establiments físics de Bonpreu i Esclat amb totes les garanties.

Per al llançament del servei, es fa una promoció especial de benvinguda on les despeses de preparació i entrega  de les 5 primeres compres són gratis (el cost del servei de preparació i entrega es bonifica a la targeta client de Bonpreu i Esclat). Recentment el Grup també ha llançat la tarifa plana BPas, que permet als clients estalviar en els costos d’entrega de la compra online.

A Sant Cugat del Vallès BonpreuEsclat online també disposa d’un punt de recollida de la compra online a l’Esclat del municipi situat a Volpelleres a l’Avinguda Via Augusta, 103. Aquest servei permet als clients fer la compra online a través de l’app o del web i recollir-la amb el cotxe, seguint el model de “compra i recull” iniciat per Bon Preu el 2012.

 

Aquest desplegament a noves zones del Vallès Occidental és l’última ampliació que Bon Preu ha fet del nou servei d’entrega a domicili de la compra online que ja opera al Vallès Occidental (Terrassa, Sabadell, Barberà i Sant Quirze del Vallès); al Vallès Oriental (Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles); a Osona (Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta) i a Girona (Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva).

El desplegament del servei a domicili a altres zones de Catalunya es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre una excel·lent experiència de compra i la satisfacció del client. L’objectiu és acabar cobrint la majoria del territori català.

La voluntat de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent en la venda d’alimentació a Catalunya, també per internet. El Grup ha invertit 10 milions d’euros en el servei de compra online, que inclou també la flota de vehicles amb els que realitza l’entrega a domicili. Es tracta de furgonetes amb triple temperatura per tal de servir els productes a la temperatura òptima i preservar en tot moment la cadena de fred.

L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients poden realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app i passar a recollir la seva compra amb el cotxe a qualsevol dels punts de recollida o rebre-la a casa.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.