Cuinara ja es pot trobar als supermercats Bonpreu i Esclat

28/de març/2017

El proper dimecres 29 de març ja es podran trobar a trenta-tres establiments Bonpreu i Esclat els productes de Cuinara, la marca comercial de la cooperativa i centre especial de treball d’Àuria grup.

Cuinara és una marca de menjar saludable sense additius que presenta una gamma de productes de proximitat i refrigerats que contenen les proporcions necessàries d’ingredients -nets, pelats i trossejats- per cuinar cremes de verdures per a dues o tres racions.  Als supermercats Bonpreu i Esclat es podrà adquirir dues propostes culinàries de la gamma de Cuinara: crema de verdures i crema de bròcoli.

Amb aquestes noves incorporacions als establiments del Grup, volem anar introduint noves receptes, coincidint, també, amb els productes de temporada. La nostra finalitat és oferir un producte saludable que es ven en un envasat sense conservants, amb l’objectiu que el consumidor només l’hagi de bullir, triturar i servir.

D’aquesta manera, es posa a l’abast de tothom un producte bo i saludable, amb les proporcions justes perquè cuinar verdura pugui fer-se de manera ràpida sense perdre la naturalitat del producte fresc i sense haver-se de preocupar per la compra a l’engròs de cadascun dels ingredients.

Àuria, motor de l’economia social de l’Anoia
Cuinara aspira a produir entre 15.000 i 20.000 unitats cada mes de bosses de verdures. Tot el procés es desenvolupa a les instal·lacions de la cooperativa Àuria, el centre especial de treball d’Àuria Grup (Igualada), fet que intensifica el compromís de generar creixement econòmic en el marc de l’economia social.

La divisió de gastronomia és, juntament amb la de cosmètica i perfumeria, una de les àrees que més futur econòmic preveu Àuria grup, per això ha apostat fort per aquesta nova línia pròpia.

Sobre Àuria Grup
Àuria Grup és una entitat sense ànim de lucre que aglutina les empreses i entitats com Àuria Cooperativa, la Fundació Privada Àuria, i altres cooperatives de segon grau com Moltacte, Àuria Empresa d’Inserció i altres marques com Gustauria o Àuria Cosmètics.
Àuria Grup factura cada any més de 15 milions d’euros. Ocupa més de 700 treballadors i és l’empresa de l’Anoia més gran en nombre de treballadors. Compta amb una superfície industrial de 9.000 m2, a banda de l’edifici de serveis on s’ubica la Fundació Privada Àuria i 10 llars residències arreu d’Igualada. La massa social aglutina més de 1.200 persones entre socis, usuaris, voluntaris i famílies.