Demà obrim un nou Esclat a Castellbisbal i dijous un Bonpreu a Barcelona

20/de juny/2017
  •  Aquests dos nous establiments han suposat una inversió de 8,5 milions d’euros
  •  Crearem 57 llocs de treball a Castellbisbal i 28 a Barcelona

Demà dimecres 21 de juny obrim un nou Esclat al municipi de Castellbisbal i dijous 22 un supermercat Bonpreu a Barcelona.

L’Esclat de Castellbisbal disposa de més de 5.800 m2 edificats, amb 177 places d’aparcament i més de 2.200 m2 de sala de vendes. Està situat a l’avinguda Can Campanyà, 1-3. Amb la nova obertura, crearem 57 llocs de treball a la localitat.

Després de 6 mesos d’obres i una inversió de 4 milions d’euros, l’Esclat de Castellbisbal arrencarà motors aquest dimecres, amb un horari d’obertura de dilluns a dissabte de 9 del matí a 21:30h.

Per altra banda, el supermercat Bonpreu obrirà les seves portes al públic el proper 22 de juny amb un horari comercial de dilluns a dissabte 9 del matí a 21:30h. Està situat al carrer de Dublín, 6 de Barcelona. Compta amb una sala de vendes amb més de 1.600 m2  i 24 places d’aparcament. La inversió ha estat de 4,5 milions d’euros i les obres han tingut una durada de 4 mesos. L’equip del nou Bonpreu estarà format per 28 persones.

A Bonpreu i Esclat oferim als nostres clients una àmplia varietat de productes de la màxima qualitat, de proximitat, amb preus molt competitius i amb la millor atenció al client.

Totes les noves instal·lacions del Grup Bon Preu estan pensades per reduir el consum energètic al màxim amb un sistema de gestió que les regula de manera eficient. D’aquesta manera, vetllen per aconseguir la màxima eficiència energètica i preservem el medi ambient.

En aquest sentit, vam ser dels primers a Catalunya en rebre la certificació energètica “A”, que concedeix la Generalitat de Catalunya, per la màxima eficiència a nivell energètic dels edificis.

Amb aquestes dues noves incorporacions comptem amb un total de 222 establiments repartits per tota Catalunya. En concret, 124 supermercats Bonpreu, 47 hipermercats Esclat, 40 benzineres EsclatOil i 3 iquodrive (centres de recollida de compra per internet).

El nou Esclat de Lloret de Mar, al centre comercial més gran de Lloret

Serà l’establiment amb la superfície comercial més gran de Lloret de Mar L’obertura de...

1a Edició del Concurs de Projectes socials fruit de l’acord entre Bon Preu i l’Ajuntament de Balenyà

Bon Preu i el consistori han signat un acord de col·laboració per crear un concurs per...