PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

El Grup Bon Preu presenta el nou servei de compra per Internet: ‘Esclat Online’

El Grup Bon Preu presenta el nou servei de compra per Internet: ‘Esclat Online’

18/de gener/2017
  • La plataforma online opera amb estoc real, i amb varietat de productes frescos i congelats
  • Els establiments Esclat preparen la comanda online i els clients passen a recollir-la amb el cotxe a l’hora que vulguin i en menys de 5 minuts

Els hipermercats Esclat de Terrassa, Sant Joan Despí i Vic Nord compten amb un nou servei més còmode, ràpid i gratuït per fer la compra. ‘Esclat Online’ és la nova plataforma que el Grup posa a disposició dels seus clients per gaudir d’una compra àgil a través d’internet en tres senzills passos: es fa la compra a través del web bonpreuesclat.cat/esclat-online, es tria el dia, l’hora i l’establiment Esclat, i ja es por passar a recollir amb cotxe. En menys de 5 minuts treballadors de l’Esclat carregaran la compra al vehicle, i no caldrà fer cues.

Un dels punts forts del nou servei és que el client paga només pel que valen els productes, no hi ha càrrecs extres per la preparació dels mateixos i tampoc hi ha un import mínim per fer la compra. A més, tots els productes compten amb la garantia Bonpreu-Esclat, tant en els envasats com en els frescs, i en tot moment el personal de l’Esclat està a la disposició dels clients pel nou servei. ‘Esclat Online’ serà gratuït fins al 31 de març d’aquest any.

3 PASSOS SENZILLS
En accedir al web del servei, s’ha de triar primerament el centre de recollida de la compra. En aquest cas, el servei ‘Esclat Online’ està disponible als establiments Esclat de Sant Joan Despí (Av. Lluís Companys s/n, baixos), de Terrassa (Av. Josep Tarradellas, 2) i de Vic Nord (C/ de Ripoll, 1 Pol. Mas Beuló). Un cop seleccionat l’establiment, el client procedeix a fer la compra amb productes d’estoc real. Si en aquell moment no hi ha estoc d’un producte, no apareix a la pàgina web, fet que provoca una major satisfacció per part del client, perquè no hi ha errors entre el que encarrega i el que finalment recull. Durant el procés de selecció de productes a la cistella de la compra, ‘Esclat Online’ ofereix la informació nutricional, els ingredients i els detalls de cada producte seleccionat clicant-hi a sobre.

Un cop s’ha omplert la cistella de la compra es valida la mateixa. En aquest cas el client ja veu el preu total dels productes adquirits, observant l’import que s’estalvia comprant productes d’oferta, pot veure els punts acumulats i a més pot introduir codis de descompte. Seguidament s’ha de triar dia i hora per recollir la compra amb el cotxe, sempre dins d’una mateixa setmana. Si la comanda es fa abans de les 7:30h del matí, es podrà recollir durant el mateix matí i migdia; si es realitza entre les 7:30h i les 14:30h, es podrà recollir la mateixa tarda-vespre; en cas que es faci a partir de les 14:30h, la compra es podrà passar a recollir l’endemà.

El procés de pagament és fàcil i àgil, ja que només s’han d’introduir les dades d’una targeta de pagament. En cas que ja s’hagi utilitzat el servei ‘Esclat Online’ anteriorment, la plataforma dóna l’opció d’introduir només el CVV de la targeta. A més, en aquesta pantalla el client es pot descomptar els punts que té acumulats i pot sol·licitar factura. Amb el cobrament realitzat, el client rep un correu electrònic amb tots els detalls de la compra, els preus i el dia i hora de recollida. Quan la compra estigui preparada, el client rep un SMS informant-lo.

El ‘quiosc’ és la maquina de color blau que el client es trobarà a l’entrada de l’Esclat seleccionat per fer la recollida de la compra. Des del mateix ‘quiosc’ s’identificarà amb la targeta de Bonpreu-Escat, amb el codi QR o amb el codi de barres que ha rebut via correu o SMS. El client entrarà a la zona de recollida de la compra, aparcant el seu vehicle lliurement. El personal de l’Esclat li carregarà la comanda al cotxe en menys de 5 minuts i li entregarà en mà el tiquet de la comanda. El comprador, així, no haurà hagut de baixar del seu vehicle i marxarà amb la compra que ha realitzat a l’’Esclat Online’.

A continuació, els deixem amb un vídeo resum del nou servei ‘Esclat Online’:

Més entrades de blogs

El Grup Bon Preu ha creat 759 nous llocs de treball durant el 2016

La plantilla del Grup està formada per gairebé 6.000 persones i és una de les 20 primeres...

El Grup Bon Preu incorpora carregadors de mòbils gratuïts als seus supermercats

La cadena catalana de supermercats ja disposa d’estacions de càrrega gratuïta en diferents...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.