PREMSA_TITOL_PAGINA

PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

null

Blocs (Premsa)

El servei d’entrega a domicili del Grup Bon Preu arriba al Vallès Oriental

30/d’abril/2019
  • Des d’avui el servei d’entrega a domicili de la compra online ja està disponible als municipis de Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles
  • El Grup Bon Preu segueix avançant en el desplegament de l’entrega domicili al territori català i el servei al Vallès Oriental es suma al que ja s’està oferint a Osona

El supermercat online BonpreuEsclat comença el servei d’entrega a domicili al Vallès Oriental. El Grup Bon Preu contínua avançant amb la implementació del servei d’entrega a domicili i seguint amb la seva visió de cobrir la majoria del territori català, els clients de Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles ja poden fer la compra online i rebre-la a casa seva. Des del passat mes de març el Grup Bon Preu també ofereix aquest servei als municipis d’Osona de Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i St. Julià de Vilatorta i als del Vallès.

El desplegament del servei a domicili a la resta de municipis es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre una excel·lent experiència de compra i la satisfacció del client.

El Grup ha invertit 10 milions d’euros en el servei d’entrega a domicili, que inclou també la flota de vehicles amb els que realitza l’entrega de la compra online. Es tracta de furgonetes amb triple temperatura per tal de servir els productes a la temperatura òptima i preservar en tot moment la cadena de fred.

El supermercat online BonpreuEsclat porta la compra a casa dels clients amb els mateixos estàndards de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat. L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients poden realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app.

L’horari del servei a domicili de la compra online és de dilluns a dissabte de 7:00 a 22:00 hores ininterrompudament i s’han establert franges d’entrega d’una hora. El client pot revisar els productes en el moment de la recepció i l’import de la compra es carrega al client una vegada feta l’entrega. Així mateix, les devolucions es poden dur a terme indistintament al mateix moment de l’entrega o a qualsevol dels establiments físics de Bonpreu i Esclat amb totes les garanties.

El llançament del servei d’entrega a domicili se suma als progressos tecnològics que ha fet el Grup Bon Preu amb la nova plataforma de compra online. En els últims mesos s’ha posat en marxa el nou web de compra online que millora la usabilitat i és accessible des de qualsevol dispositiu (ordinador, tauleta i mòbil) i la nova aplicació mòbil suposa un pas més en la digitalització del Grup, amb la finalitat d’oferir als clients una experiència de compra omnicanal i multidispositiu en un entorn cada vegada més digitalitzat.

La visió de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent català en la venda d’alimentació ara també per internet. El Grup de distribució català té un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el seu canal de compra online. Paral·lelament Bon Preu continuarà obrint nous punts de recollida al llarg del territori amb el model de ”compra i recull”, que permet fer la compra online i passar-la a recollir amb el cotxe. Durant el primer semestre de 2019 està previst obrir els punts de recollida de Castellbisbal, Sant Cugat del Vallès i El Vendrell.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.