Si ja disposes d'un registre digital, com el de l'aplicació BonpreuEsclat o BonpreuEsclat online per a dispositius mòbils o estat registrat a l'Espai Privat del web de Bonpreu i Esclat, hauràs d'utilitzar el mateix correu electrònic i contrasenya.
Si no disposes de registre digital, caldrà que en facis un de nou seguint els següent passos:
- Registre amb Targeta Client:
- La persona que s'ha de registrar a l'Àrea Client d'Energia és el titular del contracte d’electricitat.
- Accedir a la pàgina web de Bonpreu i Esclat: https://www.bonpreuesclat.cat/energia
- Fer clic a l'apartat d'Àrea client.
- Seleccionar el botó "Registra-t'hi".
- En aquesta pantalla, hauràs d'indicar que sí disposes de targeta client. Si no tens a mà la numeració de la teva targeta client, contacta amb [email protected] o al telèfon 900 500 005.
- Tot seguit, introduir els camps: tipus de document d’identitat, numeració del document d’identitat i de la teva targeta client, i fer clic al botó verd “Següent”.
- Per últim, hauràs d’introduir o confirmar la teva adreça de correu electrònic; seleccionar la teva contrasenya i escriure-la de nou per confirmar que és correcta; i introduir o validar el número de telèfon mòbil.
- Registre sense Targeta Client:
- Accedir a la pàgina web de Bonpreu i Esclat: https://www.bonpreuesclat.cat/energia
- Fer clic a l'apartat d'Àrea client.
- Seleccionar el botó "Registra-t'hi".
- En aquesta pantalla, hauràs de seleccionar que no disposes de targeta client.
- Per últim, introduir la informació referent a les teves dades personals, d’accés i de contacte; i finalment fer clic al botó “Registrar-te”.