Perfumeria i cosmètica

Image banner 1 Image banner 2 Image banner 3 Image banner 4

A la secció de perfumeria i cosmètica de Bonpreu i Esclat hi trobaràs perfums i colònies, productes de cura facial, maquillatge, gammes capil·lars, gels i cosmètica natural. L’assortiment inclou opcions per a diferents necessitats de cura personal.

Image card 1

Perfumeria

A les nostres perfumeries trobaràs les últimes novetats dels grans fabricants, en gammes capil·lars i de gels. També una gamma de colònies i perfums, tant en format individual com en estoig.
Image card 2

Cura facial i maquillatge

Descobreix tot el que necessita la teva pell segons les seves necessitats: productes per a pell mixta, reafirmants, antiarrugues, antitaques... I, si el que busques són productes de maquillatge, també hi trobaràs els indispensables!

Cosmètica natural

Disposem d’una àmplia gamma de productes de rutines facials, capil·lars i corporals amb un alt percentatge en ingredients naturals. Els identificaràs pels segells i certificats Ecocert, Cosmos o Vegan, que són respectuosos amb el medi ambient.
També disposem de cosmètica natural sòlida, més sostenible i amb ingredients d’origen natural i, a més, podràs trobar marques de km0.
En tots aquests casos et garantim que aquests productes no estan testats en animals i els podràs identificar amb el segell “cruelty free”.

Image card