PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

El Grup Bon Preu factura 1.347 M€ durant l’exercici 2018 i creix un 12,4% respecte l’any anterior

El Grup Bon Preu factura 1.347 M€ durant l’exercici 2018 i creix un 12,4% respecte l’any anterior

08/de març/2019

 

  • El Grup Bon Preu arriba als 1.347 M€ de facturació durant l’exercici, el que suposa un creixement del 12,4%
  • Amb una inversió de 145 M€, el Grup ha accelerat el ritme de creixement amb l’obertura de 9 nous establiments i l’impuls al servei de compra online amb el llançament del nou web, l’app i la posada en marxa de l’entrega a domicili, emmarcats dins la transformació digital de la companyia. 

 

El Grup Bon Preu, propietari de les ensenyes Bonpreu, Esclat i EsclatOil, ha facturat 1.347 M€ (vendes netes sense IVA) durant l’exercici 2018 (tancat el 28 de febrer), el que representa un creixement del 12,4% respecte a l’any anterior. A plantes constants el Grup ha crescut un 4,72% (creixement en facturació sense incloure l’obertura de nous establiments). Aquests resultats confirmen la tendència ascendent del Grup, que es troba immers en ple procés de transformació digital per tal d’oferir una experiència única i omnicanal als clients.

Durant el 2018 Bon Preu ha realitzat una inversió de 145 M€, principalment destinats a la construcció de nous establiments i a l’impuls al nou servei de compra online. El Grup ha llençat el nou web de compra online BonpreuEsclat.com, així com l’aplicació mòbil i ha posat en marxa l’entrega a domicili a Osona, fent un pas més en l’orientació al client i en la digitalització.

Emmarcat dins la fase d’expansió, aquest exercici Bon Preu ha accelerat el ritme d’obertures amb 9 nous establiments: 6 hipermercats Esclat a Sant Cugat del Vallès, Girona, Tarragona, Lloret de Mar, Castelló d’Empúries i Tossa de Mar; 3 supermercats Bonpreu a Les Corts de Barcelona, Vilanova del Vallès i Ulldecona. També ha obert 5 noves benzineres EsclatOil a les localitats de Lliçà d’Amunt, Castellbisbal, Ulldecona, Vilanova del Vallès i Castelló d’Empúries.

 

Impuls al servei de compra online

Bonpreu i Esclat treballa per convertir-se en el referent català en la venta d’alimentació també per internet. Aquest juliol el Grup va anunciar un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el canal de compra online. Al novembre va llençar el nou web de compra online i al gener va estrenar la nova app per comprar des de qualsevol dispositiu mòbil de forma més fàcil, ràpida i còmoda. Durant l’exercici s’han ampliat les referències disponibles al supermercat online fins els 11.000 productes de totes les seccions.

Des d’aquest febrer ja està disponible el servei d’entrega a casa de la compra online a les localitats de Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta. El desplegament del servei a domicili de BonpreuEsclat es farà de forma gradual i progressiva a altres poblacions per tal de garantir sempre una excel•lent experiència de compra i la satisfacció del client.

L’impuls al servei online també s’ha traduït amb l’obertura de 2 nous punts de recollida a Mollet del Vallès i a Lliçà d’Amunt, amb el model de “compra i recull” amb el cotxe iniciat l’any 2012. En total el servei ja ofereix un total de 12 punts de recollida de la compra online a Girona, Malla, Manresa, Mataró, Olot, Reus, Sant Joan Despí, Terrassa, Vic, Vilafranca del Penedès i els dos nous punts.

El creixement continua confirmant la consolidació del model comercial de Bonpreu i Esclat que es basa en una excel•lent atenció al client, en una gran varietat i qualitat de productes, en la proximitat amb el territori, promovent els productes de Km 0, i tot això amb els millors preus del mercat i en un entorn de compra agradable.

L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients podran realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app.

 

Sobre la Responsabilitat Social Corporativa del Grup Bon Preu

Són moltes les accions de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) que el Grup porta a terme amb l’objectiu de col•laborar en diferents àmbits i sectors, així com també existeix un clar compromís per contribuir al desenvolupament sostenible.

Algunes de les accions més destacades són:

  • Col•laboracions amb diverses entitats solidàries: arrodoniment solidari, donació d’aliments i altres productes, donatius dels clients a través del pla de fidelització, campanyes de recollida d'aliments.
  • Construcció d’instal•lacions sostenibles i ecoeficients on s’aposta per l’eficiència i l’estalvi energètic, així com per la protecció i conservació del medi ambient.

Més entrades de blogs

Més d’un terç dels catalans reconeix que en algunes ocasions malbarata els aliments

  El cinquè informe de l’Observatori Bonpreu i Esclat del Consum Alimentari recull...

Bon Preu elimina 38 tones de plàstic durant l’exercici 2018

El Grup ha aplicat mesures de reducció i substitució del plàstic per alternatives...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.