Cerca
Selector d'idioma
Collection Points Portlet
Comprova la disponibilitat del servei de compra online a la teva zona
Introdueix el teu codi postal
PREMSA_TITOL_PAGINA
Blocs (Premsa)
El número guanyador en el sorteig de la Grossa de Cap d’Any ha estat el 26.845, dotat amb 200.000€ per butlleta, que s’ha venut a l’establiment Esclat de Terrassa. Un total de 15 paperetes d’aquesta numeració han estat les que han fet feliços a tots aquells que s’havien fet amb una -o més d’una- butlleta guanyadora.
Així mateix, el número 54.265, guardonat amb el quart premi, s’ha venut a l’establiment Bonpreu de Roda de Berà. I un cinquè premi, el número 71.026, s’ha venut a l’establiment Esclat de Palafrugell de la Carretera C-31 s/n.
En aquesta setena edició de la Grossa de Cap d’Any, als establiments Bonpreu i Esclat s’han venut un total de 356.280 butlletes, el que converteix a les nostres botigues en el primer operador d’aquesta loteria nadalenca catalana.
Així mateix, en alguns establiments Bonpreu i Esclat durant les properes setmanes disposaran d’una màquina validadora que permetrà cobrar els premi d’aquest sorteig fins a un màxim de 120€ de manera instantània.
Cal recordar que no és la primera ocasió en què un número guardonat a la rifa catalana havia estat venut en un Bonpreu o Esclat, sinó que en l’estrena d’aquesta loteria l’any 2013 a l’Esclat de Lliçà d’Amunt es va vendre la totalitat de la primera emissió de números premiats.