POLÍTICA DE PRIVACITAT

Et presentem la nostra Política de Privacitat. Es tracta d’un document en el que podràs trobar tota la informació necessària per a entendre com utilitzarem les teves dades personals; per exemple, les que ens facilitis a través de la nostra web o quan contractis algun dels nostres serveis.

A Bonpreu donem molta importància a la teva Privacitat i volem mantenir-te sempre informat. Si us plau, llegeix-la amb atenció.

Així, en aquesta Política, t’explicarem que som nosaltres, Bonpreu, l’entitat legalment responsable de les teves dades; perquè les utilitzarem i amb quina base legal, durant quant de temps, si les facilitarem a alguna altra empresa, i els drets que et reconeix la Llei. De tota manera, per a ser completament transparents cada vegada que et demanem qualsevol dada personal, abans et recordarem tota aquesta informació.

Tingues en compte sis plau que quan parlem de «dades personals» ens estem referint a qualsevol informació teva, com per exemple, el teu nom i cognoms, el teu domicili, la teva adreça de correu electrònic o si tens especial interès en algun dels nostres productes. Tota la informació que ens facilitis la tractarem complint estrictament totes les exigències legals que ens siguin d’aplicació. De manera legítima, transparent i segura.

Finalment, també volem informar-te que utilitzem cookies. Les cookies són uns petits fitxers que ens facilitaran informació sobre la teva navegació a la nostra pàgina web i ens ajudaran a facilitar-te la navegació per aquesta pàgina. Podràs trobar tota la informació sobre l’ús de les cookies i de les dades que recopilem mentre navegues per la nostra pàgina web a la nostra Política de Cookies, on et proporcionem tota la informació necessària sobre la utilització d’aquestes cookies i sobre el que tu pots fer al respecte.

Al ser molt més específic, hem creat un altre document especial per als nostres clients, per quan contracteu amb nosaltres el subministrament d’energia elèctrica. En ell, us detallem clients les condicions legals específiques aplicables en matèria de Privacitat. Tingues en compte que, per exemple, en aquests casos tractarem informació addicional sobre teu, que alguna d’aquesta informació ens la facilitaran terceres empreses i que tindrem que complir una sèrie d’obligacions legals més específiques. Per això, si vols conèixer aquesta política especial, clica aquí.

 

Qui és el responsable del tractament de les teves dades?

L’entitat responsable del tractament de les teves dades personals és «Bon Preu, S.A.U.» (a partir d’ara, “Bonpreu”), amb domicili a la Ctra. C-17 Km 73, de les Masies de Voltregà.

Correu electrònic de contacte: seguretatlopd@bonpreu.cat

Telèfon de contacte: 900 500 005 (Telèfon gratuït)

 

Quin tipus de dades personals recopila Bon Preu?

Per poder gestionar la teva compra en línia o donar-te d’alta a qualsevol de les nostres targetes de fidelització, així com per tal que puguem atendre tots els teus dubtes, consultes i suggeriments, necessitarem tractar la teva informació personal. Es tracta d’informació personal bàsica: el teu nom i cognoms, les teves dades de contacte i la teva adreça postal, així com les dades necessàries per a tramitar el pagament de les compres. També podrem utilitzar el teu historial de compres per a personalitzar les ofertes i promocions que t'enviem.

En cas que ens proporcionis informació personal d'altres persones, com ara si sol•licites una targeta de client vinculada a la teva, entendrem que les hauràs informat sobre com tractem les dades personals dels nostres clients, segons aquesta Política de Privacitat, i que estaran d'acord que ens facilitis la seva informació.

Si necessites posar-te en contacte amb nosaltres, ho pots fer a través del nostre servei d'atenció al client, per correu electrònic o per telèfon, així com a través de les xarxes socials. En aquests casos, també estarem recopilant les teves dades personals per a poder donar-te resposta. T'informem que, quan et posis en contacte amb nosaltres per via telefònica, podrem gravar la conversació mantinguda per tal de poder gestionar la teva consulta i controlar la qualitat del servei que et donem.

 

Amb quina finalitat i base legal utilitzarem les teves dades?

En funció de la finalitat per la que utilitzem la teva informació, la base legal que ens permeti fer-ho serà diferent. A continuació, pots trobar el detall de les diferents bases legals que ens permeten utilitzar les teves dades personals i les finalitats a les que responen.

  • Interès legítim

Per un cantó, necessitarem que ens facilitis les teves dades personals per a ajudar-te quan ens ho demanis i atendre les teves consultes, suggerències, queixes i reclamacions. Com saps, tenim un servei d’atenció al client que podrà atendre’t a través de correu electrònic o telefònicament.

A més, quan t’hagis inscrit a alguna de les nostres ofertes de treball o quan enviïs el teu currículum utilitzant el formulari de la nostra web, ho utilitzarem per a poder avaluar el teu perfil com a candidat.

Quan ens hagis facilitat les teves dades per a realitzar alguna compra, com creiem que pot ser del teu interès, també les utilitzarem per a enviar-te informació sobre ofertes i promocions relacionades amb productes i serveis similars als que ens hagis comprat. Per a fer això no és necessari que ens autoritzis formalment, perquè només t’enviarem informació de productes relacionats amb la teva compra i, a l’hora d’adaptar-la a les teves necessitats concretes, només tindrem en compte informació que tu mateix ens hagis facilitat.

Per un altre cantó, també contactarem amb tu per si tens algun problema o dubte a l’hora de fer qualsevol tràmit a la nostra pàgina web. Si veiem que no ho aconsegueixes acabar, contactarem amb tu per a ajudar-te.

En algunes ocasions organitzarem sortejos o promocions als que et podràs inscriure. Quan ho facis, necessitarem tractar les teves dades per a poder-ho gestionar, fins i tot per a entregar els premis. Per motius de transparència, en alguns casos és possible que tinguem que publicar el nom del guanyador a la nostra pàgina web o a alguna xarxa social. Quan així sigui, t’informarem abans a les bases legals.

En tots aquests casos entenem que tant tu com nosaltres tenim un interès legítim comú en utilitzar les teves dades. Al cap i a la fi, estem convençuts que l’interès que tenim en utilitzar-les no afecta ni perjudica a la teva Privacitat.

  • Compliment d’una relació contractual

Quan ens demanis alguna cosa a través de la nostra pàgina web (per exemple, si fas una comanda on line al nostre supermercat), necessitarem utilitzar les teves dades per a poder gestionar el teu encàrrec o el que ens hagis contractat.

En aquests casos, necessitarem tractar les teves dades al ser imprescindible per a prestar-te el servei que ens hagis contractat.

  • Compliment d’una obligació legal

En algunes ocasions necessitarem utilitzar les teves dades per a complir determinades obligacions legals que ens siguin d’aplicació; en aquestes casos i sempre que ens sigui possible, t’informarem de la norma que ens ho imposa.

  • Consentiment

Per a tractar les teves dades per a qüestions que no siguin necessàries per a complir el contracte que tinguem amb tu, o que no siguin legalment obligatòries, o per les que no tinguem un interès legítim, necessitarem tenir la teva autorització prèvia.

Així, per exemple, necessitarem que ens donis el teu consentiment per a enviar-te informació de productes i serveis d’altres empreses que no siguin Bonpreu. En aquest sentit, si ens ho has autoritzat, únicament rebràs publicitat dels sectors d’oci, assegurances, telecomunicacions, serveis financers, productes i serveis per a la llar, productes informàtics i electrònica i moda.

Compartirem amb algú les teves dades personals?

Bonpreu és l’entitat legalment responsable de la recollida, utilització, conservació i eliminació de les teves dades. Per tant, i com a regla general, les teves dades únicament les utilitzarem nosaltres i no les comunicarem a cap tercer. Només ho farem quan sigui legalment obligatori, per exemple, als Jutjats o Tribunals, a qui ens ho hagis autoritzat, o quan respongui a un interès legítim teu i nostre.

Al marge d’aquests casos, no comunicarem a cap tercer la informació que ens facilitis.

No obstant, si que volem que sàpigues que, per a prestar-te els serveis que t’oferim, en alguns casos necessitem la col•laboració de terceres empreses proveïdores de serveis que ocasionalment poden tenir accés a les teves dades personals. Aquest és el cas, per exemple, d’empreses de seguretat o anunciants.

Volem aclarir que sempre que treballem amb aquests proveïdors de serveis, subscriurem el corresponent contracte d’encàrrec del tractament de dades, mitjançant el que imposarem, entre altres, la obligació d’aplicar mesures tècniques i organitzatives apropiades, de tractar les dades a les que tinguin accés únicament per a complir l’encàrrec i d’eliminar-les o retornar-les una vegada hagin finalitzat els seus serveis.

Durant quant de temps conservarem les teves dades?

Bonpreu conservarà les teves dades durant el temps que sigui necessari per a gestionar tot el que ens hagis sol•licitat o mentre tinguem la teva autorització.

Després, conservarem les teves dades però degudament bloquejades, únicament per a complir determinades obligacions legals o per si tinguéssim que donar resposta a alguna reclamació.

Quins drets tens quan ens facilites les teves dades?

La llei et reconeix uns drets que has de conèixer i que pots exercitar per a protegir la teva privacitat. Aquests drets són:

(i) Confirmar si a Bonpreu estem tractant dades personals teves o no i, en cas afirmatiu, accedir-hi, rectificar-les o demanar la seva supressió si consideres que no són necessàries.

(ii) En alguns casos, també podràs sol•licitar que limitem l'ús que els donem o oposar-te al fet que les continuem utilitzant.

(iii) En cas que fem perfils de comportament (per exemple, per conèixer millor els teus interessos), i ho fem d'una forma íntegrament automatitzada, tindràs dret a ser-ne informat i a demanar intervenció personal dels nostres agents, així com a impugnar qualsevol decisió que s'hagi basat en aquests perfils.

(iv) També podràs sol•licitar la portabilitat de les dades que ens hagis facilitat, perquè te les enviem directament a tu o a un tercer que ens indiquis.

(v) Tanmateix, en qualsevol moment podràs retirar les autoritzacions que ens hagis pogut donar per a tractar les teves dades personals.

(vi) Finalment, si ho consideres oportú, podràs presentar qualsevol reclamació a Bon Preu i/o a l'Agència Espanyola de Protecció de Dades, especialment quan hagis exercit algun dret i no ho hàgim atès en els termes legalment establerts.

Podràs exercir els drets anteriors enviant la corresponent sol•licitud per escrit adreçant-te al correu electrònic seguretatlopd@bonpreu.cat o a la nostra adreça postal, Ctra. C-17 Km 73, de les Masies de Voltregà, o bé per telèfon trucant al 900 500 005.

És important que tinguis en compte que es tracta de drets que únicament pots exercir tu mateix o el teu representant legal. És per això que necessitarem que ens hi adjuntis una còpia del teu DNI o de qualsevol tipus de document que ens permeti acreditar la teva identitat o la del teu representant.

El Delegat de Protecció de Dades

Bonpreu ha nomenat a una persona per a garantir el compliment de la normativa de protecció de dades, tant espanyola com europea.

Es tracta del Delegat de Protecció de Dades, i serà qui pugui atendre totes les consultes o reclamacions que es formulin com a conseqüència i en relació amb el tractament de les teves dades personals.

L’adreça de correu electrònic de contacte és seguretatlopd@bonpreu.cat.

Gràcies per confiar en Bonpreu.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "D'acord" o configurar-les o rebutjar el seu ús prement el botó "Configura". Més informació.