Cerca
Selector d'idioma
Collection Points Portlet
Comprova la disponibilitat del servei de compra online a la teva zona
Introdueix el teu codi postal
PREMSA_TITOL_PAGINA
Blocs (Premsa)
El Grup Bon Preu ha inaugurat avui el seu tercer supermercat a Badalona (compta amb un Esclat a la zona de Montigalà, amb una benzinera EsclatOil, mini mercat i un punt de recollida de la compra online i un Bonpreu situat a l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola). A més, la companyia també ofereix a la ciutat el servei de compra online, BonpreuEsclat online, de dilluns a diumenge, de les 07:00h a les 22:00h, en franges d'1 o 2 hores, per facilitar al màxim la comoditat dels clients.
El nou establiment Esclat està situat al carrer Antoni Bori, 67, just davant del pavelló olímpic de Badalona, al nou barri portuari del Gorg. Té una superfície de vendes de 1.826m2 i disposa de dues plantes de pàrquing amb més d’un centenar de places, quatre de les quals són amb carregadors per a vehicles elèctrics.
La inauguració ha comptat amb la presència de la Sra. Sònia Egea, quarta tinenta d'Alcaldia de l’Ajuntament de Badalona, la Sra. Eva Guillem, cinquena tinenta d'Alcaldia de l’Ajuntament de Badalona, la Sra. Rosa Bertran, regidora de Comerç i Consum de l’Ajuntament de Badalona, la Sra. Florencia Badia, regidora del Districte, i del President i director general de Bon Preu, el Sr. Joan Font i Fabregó, el director d’Operacions de Grup Bon Preu, Joan Sabartés i Pardo, el director financer de Grup Bon Preu, Pere Anglada i Dordal i el director de Persones de Grup Bon Preu, Albert Aranda i Barceló.
El President i director general, el Sr. Joan Font i Fabregó, ha declarat en el transcurs de l’acte que “estem molt satisfets de seguir creixent i generant llocs de feina a Badalona. Amb la voluntat de ser un comerç de confiança, volem que l’experiència de compra del client sigui excel·lent, tant a les nostres botigues físiques com en el servei de compra online, que té molta demanda en aquesta ciutat”.
Bon Preu ha invertit 13,6 milions d’euros en la construcció d’aquest nou supermercat i compta amb un equip de 58 professionals. La companyia està compromesa amb el creixement i la generació d’ocupació de qualitat al territori.
Com en tots els supermercats del Grup, en aquest nou establiment el producte fresc i de proximitat és el protagonista: secció de carnisseria, xarcuteria i formatgeria lliure servei, fruiteria, peixateria amb pop cuinat i forn de cocció de peix i marisc per aquells clients que vulguin endur-se el peix cuinat, així com també fleca, taulell de pizzes i pollastres rostits.
L’establiment també compta amb Espai Fruits, amb propostes elaborades a base de fruita de temporada com liquats, fruita tallada i sucs, un ampli assortit de vins, caves i escumosos de celler, perfumeria, parafarmàcia no assistida, basar i Espai mascotes, amb tot tipus de productes i complements per a mascotes.
El model comercial de Bonpreu i Esclat destaca per oferir una àmplia varietat i qualitat dels productes, una excel·lent atenció al client, amb preus molt competitius i en un entorn de compra agradable i còmode. El Grup aposta per una política comercial de proximitat i promou el producte local de qualitat, fet que el converteix en referent de productes de km0 a Catalunya.
Aposta per la sostenibilitat i l’eficiència energètica El nou supermercat Esclat a Badalona s’ha construït perquè funcioni de manera sostenible i ecoeficient per estalviar així el 20% de consum d’energia habitual d’un local comercial d’aquestes característiques i reduir un 20% les emissions de CO2 a l’atmosfera. Les instal·lacions es controlen mitjançant un sistema de gestió i control que les regula de forma automàtica per obtenir la màxima eficiència, confort i seguretat.
A més, amb l’objectiu de seguir lluitant contra el malbaratament alimentari i donar suport a entitats socials de la ciutat, aquest establiment compta amb un acord de col·laboració amb l’entitat local El Rincón de la Família per a la recollida d’excedents alimentaris.