- L’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer, ha visitat avui el nou
Bonpreu per conèixer l’establiment i donar la benvinguda a tot
l’equip.
- L’establiment té una superfície de vendes de 250m², 57 places
d’aparcament i ha suposat una inversió de 8,7 milions d’euros.
- L’equip del nou Bonpreu està format per 35 professionals.
- Aquest nou supermercat, com tots els establiments Bonpreu, es
caracteritza pel producte fresc de qualitat i de km0, preus
competitius i una excel·lent atenció al client, a més d’un ampli assortit.
Bon Preu ha inaugurat avui un nou
supermercat amb la presència de l’alcalde de Banyoles, Miquel Noguer;
Jordi Congost, Primer tinent d’alcalde i regidor d'Habitatge,
Programes de barris, Recursos humans i Esports, i Albert Tubert,
regidor d'Urbanisme i activitats, Medi ambient i batlle d'aigües, pel
que fa a representants de l’Ajuntament de Banyoles. Des de Bon Preu,
ha assistit a l’acte el President i Director General del Grup Bon
Preu, Joan Font i Fabregó; la Directora Comercial, Anna Font i Tanyà;
el Director Financer, Pere Anglada; el Director d’Operacions, Joan
Sabartés, i el Cap de Relacions Externes, en Josep Castany.
El President i Director General del Grup
Bon Preu, Joan Font i Fabregó ha declarat en el transcurs de l’acte
que: “Vam obrir el primer Bonpreu a Banyoles al 2010 al c/Mata número
11 i ens fa especial il·lusió tornar a ser aquí per inaugurar un nou
establiment al c/ Sant Martirià 174, a la zona de la Draga, a tocar
amb l’Estany de Banyoles, per seguir oferint el millor servei als
clients/es de Banyoles.
Com és habitual a Bon Preu, continuem
apostant pels productes frescos i de proximitat, amb una àmplia
varietat d’assortit als millors preus i amb un tracte al client excepcional.”
Com en tots els supermercats del Grup,
en aquest nou establiment el producte fresc és el
protagonista: secció de carnisseria, xarcuteria-formatgeria,
fruiteria i peixateria i forn de cocció de peix i marisc per aquells
clients/es que vulguin endur-se el producte cuinat.
També ofereix, un ampli assortit
de vins, caves i escumosos al celler i secció de drogueria i
perfumeria. Com a novetat, els clients/es trobaran la secció de
fleca amb taulell i caixes automàtiques per fer el pagament de la
seva compra.
L’establiment té una superfície de
vendes de 1.250m² i 57 places d’aparcament.
Bon Preu ha invertit 8,7 milions d’euros en la construcció de
l’establiment i compta amb un equip de 35 professionals, fet que
representa el compromís del Grup amb el creixement i la generació
d’ocupació de qualitat al municipi de Banyoles.
El model comercial de Bonpreu i Esclat
destaca per oferir una àmplia varietat i qualitat dels productes, una
excel·lent atenció al client, amb preus molt competitius i en un
entorn de compra agradable i còmode. El Grup aposta per una política
comercial de proximitat i promou el producte local de qualitat, fet
que el converteix en el referent de productes de km 0 a Catalunya.
Així, els clients/es del Bonpreu de
Banyoles podran trobar productes tan característics com la xocolata
Torras, la poma de Girona, les nous de Crespià, el cafè Cornellà, les
Patates Oleguer, la Ratafia Visca i Vermut Terrània, les Galetes Trias
i embotits Gori i d’Oix, entre d’altres referències.
Aposta per la sostenibilitat i l’eficiència energètica
El nou supermercat de Banyoles s’ha
construït perquè funcioni de manera sostenible i ecoficient per
estalviar així, el 20% del consum d’energia habitual d’un local
comercial d’aquestes característiques i reduir un 20% les emissions de
CO2 a l’atmosfera.
Totes les noves instal·lacions del Grup
Bon Preu estan pensades per reduir al màxim el consum energètic amb un
sistema de gestió i control que les regula de forma automàtica per
obtenir la màxima eficiència energètica, confort i seguretat. El Grup
va ser dels primers a Catalunya en obtenir la certificació energètica
“A” dels seus edificis, que concedeix la Generalitat.
