Cerca
Selector d'idioma
Collection Points Portlet
Comprova la disponibilitat del servei de compra online a la teva zona
Introdueix el teu codi postal
BLOG_TITOL_PAGINA
Navegació per categories
Blocs
Recepta de crema freda de mango, ingredients per a 4 persones:
1 Peleu els mangos i retireu-ne el màxim de polpa, tenint en compte la forma del pinyol. Espremeu l’aranja i coleu-ne el suc.
2 Barregeu els dos ingredients amb el sucre i incorporeu-hi pebre molt, amb moderació (un parell de tombs del molinet).
3 Passeu el conjunt per la batedora fins que quedi una crema ben llisa i de textura líquida. Poseu-ho al congelador, en un atuell adient per als batuts posteriors, i deixeu-ho congelar 1 hora.
4 Amb l’enganyamarits (batedora de clares), treballeu la mescla batent-la enèrgicament i a fons per desfer el gel que es vagi formant, i deixeu-la uns 30 minuts més, repetint l’operació, a partir d’aleshores, cada 10 minuts. Deixeu-la al congelador fins a obtenir una mena de granissat.
5 Presenteu la crema de mango en bols individuals, amb fulles de menta, o acompanyant fruita pelada i tallada.