PREMSA

Segueix l'actualitat dels supermercats Bonpreu i Esclat a través de la secció de premsa

angle-left Vés enrere

BonpreuEsclat ja envia a casa la compra online al Vallès Occidental

BonpreuEsclat ja envia a casa la compra online al Vallès Occidental

27/de novembre/2019

Ja està disponible el servei d’entrega a domicili del supermercat online BonpreuEsclat a Terrassa, Sabadell, Barberà i Sant Quirze del Vallès. Aquesta és l’última ampliació de zones que Bon Preu ha fet del nou servei que ja opera a Osona (Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta); al Vallès Oriental (Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles); i a Girona (Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva).

 

El Grup ha invertit 10 milions d’euros en el servei de compra online, que inclou també la flota de vehicles amb els que realitza l’entrega de la compra online. Es tracta de furgonetes amb triple temperatura per tal de servir els productes a la temperatura òptima i preservar en tot moment la cadena de fred.

 

El desplegament del servei a domicili a altres zones de Catalunya es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre una excel·lent experiència de compra i la satisfacció del client. L’objectiu és acabar cobrint la majoria del territori català.

 

El supermercat online BonpreuEsclat porta la compra a casa dels clients amb els mateixos estàndards de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat. L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients poden realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app.

El servei a domicili de la compra online ofereix uns horaris amplis, de dilluns a dissabte de 7:00 a 22:00 hores ininterrompudament i s’han establert franges d’entrega d’una hora per proporcionar la màxima llibertat i comoditat als clients. Es poden revisar els productes en el moment de la recepció i l’import de la compra es carrega al client una vegada feta l’entrega. Així mateix, les devolucions es poden dur a terme indistintament al mateix moment de l’entrega o a qualsevol dels establiments físics de Bonpreu i Esclat amb totes les garanties. Per al llançament del servei, es fa una promoció especial de benvinguda on les despeses d'enviament de les 5 primeres compres són gratis. Recentment el Grup també ha llançat la tarifa plana BPas, que permet als clients estalviar en els costos d’entrega de la compra online.

La visió de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent català en la venda d’alimentació també per internet. El Grup de distribució català té un acord amb Ocado, un dels millors operadors online d’alimentació del món, per enfortir el seu canal de compra online. Paral·lelament Bon Preu continuarà obrint nous punts de recollida al llarg del territori amb el model de ”compra i recull”, que permet fer la compra online i passar-la a recollir amb el cotxe. Abans d’acabar aquest any està previst obrir nous punts de recollida a Igualada i a Granollers.

Més entrades de blogs

La campanya Una poma per la vida recapta 65.000€ per l’esclerosi múltiple

Els supermercats Bonpreu i Esclat han col·laborat amb la Fundació Esclerosi Múltiple per...

Nou supermercat Bonpreu a l’antic cinema Urgell de Barcelona

L’establiment té una superfície de vendes de 441 m² i 22 places d’aparcament Amb...

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web per millorar els nostres serveis. Si continueu navegant, considerem que n'accepteu el seu ús. Més informació.