Acord entre els accionistes de Bon Preu

12/de juliol/2019

Al llarg del dia d’ahir es va arribar a un acord entre els accionistes de Bon Preu pel qual Baloo d'Inversions, compra el 50% de les accions de l’empresa a Espai d'Inversions.

Amb aquest acord culmina el procés de negociació dut a terme en els últims temps pel qual l’actual president i director general de Bon Preu, el Sr. Joan Font, passa a tenir el 100% de les accions del Grup.

Aquesta reordenació assegura la continuïtat del Grup Bon Preu en la seva integritat, en la seva estratègia de creixement, de generació de riquesa i de llocs de treball en la que es troben immersos des dels seus inicis.

Sobre el Grup Bon Preu

Actualment, el Grup Bon Preu està format per 7.327 persones (dels quals un 98% tenen un contracte fix) i té 131 supermercats Bonpreu, 54 hipermercats Esclat, 49 benzineres EsclatOil i ven pel canal online amb 13 punts de recollida i realitza entrega a domicili en dues zones de Catalunya (Vic i Granollers).

A tancament de l'exercici 2018 la facturació del Grup va ser de 1.347 M€ (vendes sense IVA), el que representa un creixement del 12,4% respecte l'exercici anterior.