Bon Preu reforça la seva plantilla amb 450 noves contractacions preveient una gran temporada d’estiu

30/de juny/2017

L’aposta per la contractació de persones als establiments Bonpreu i Esclat és contínua. Ara, però, Bon Preu preveu una gran temporada d’estiu i per això reforça en 450 llocs de treball la seva plantilla per cobrir les necessitats dels seus establiments, especialment els de costa i de zones turístiques.

L’objectiu principal d’aquesta contractació és mantenir la qualitat del servei d'atenció al client. El tracte amb el client és un dels pilars de la filosofia de Bon Preu i una de les característiques que els consumidors i usuaris més aprecien dels nostres establiments.

La campanya d’estiu durarà fins a mitjans de setembre. A més d’aquesta contractació, Bon Preu requerirà de noves incorporacions amb les obertures dels nous establiments previstos a Reus, Tortosa i Tàrrega a finals d’aquest any. Els candidats que vulguin inscriure’s-hi, tant a la campanya d’estiu com a la de les noves obertures, només han de visitar la pàgina web del grup i adjuntar el seu currículum a l’apartat “Treballa amb nosaltres”.

Actualment, Bon Preu ja compta amb més de 6.000 treballadors amb 221 establiments repartits per tot Catalunya: 123 supermercats Bonpreu, 47 hipermercats Esclat, 3 Iquodrive i 41 benzineres EsclatOil i 8 minimercats.

1a Edició del Concurs de Projectes socials fruit de l’acord entre Bon Preu i l’Ajuntament de Balenyà

Bon Preu i el consistori han signat un acord de col·laboració per crear un concurs per...

El Grup Bon Preu obrirà l’Esclat més modern de l’ensenya a Sant Cugat del Vallès

Invertirem més de 15 M€ en la construcció d’un edifici de darrera generació Començarem...