Bonpreu i Esclat col·laborem en les “Jornades e-nforma” que es realitzaran a Sabadell

08/de maig/2017
  • Aquest matí s’ha signat el conveni de col·laboració entre Grup Bon Preu i la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859.
  • Bonpreu i Esclat col·labora en l’edició de l’e-nforma, jornades sobre salut, tecnologia i esport.
  • Les jornades es realitzaran entre els dies 24 i 26 de maig als equipaments que la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859 té a Sabadell.

Els dies 24, 25 i 26 de maig tindrà lloc a Sabadell la primera edició de l’e-NFORMA, un nou model de jornades que, combinant conferències i activitat física, volen ajudar a convertir Sabadell en un referent de Ciutat implicada en la promoció de l’activitat física saludable suportada per la tecnologia. Enguany, les jornades se centren en el col·lectiu de la gent gran com a eix vertebrador de les jornades, sent el missatge central de la trobada “per un envelliment actiu de qualitat”.

L’objectiu de les jornades és donar a conèixer els avantatges de fer activitat física a qualsevol edat, tant des del punt de vista mèdic, com psicològic, social o inclús sanitari. Les jornades volen constituir-se en una fita clàssica de Sabadell en el seu objectiu de posicionar-se com a model de Ciutat integradora del trinomi SALUT-TECNOLOGIA-ESPORT.

Conveni de col·laboració dels supemercats Bonpreu i Esclat

A Bonpreu i Esclat, ens comprometem amb el territori i l'entorn, alhora que tenim una especial sensibilitat sobre tots els aspectes relacionats amb l’alimentació i els hàbits de vida saludables, que estan relacionats amb els objectius de les “Jornades e-nforma” i és per això que participem com a col·laboradors.

A banda de la Fundació Antiga Caixa Sabadell 1859, el comitè organitzador de les jornades està format per un referent en el camp de la Salut com és el Parc Taulí, per un referent del món de l’esport, el CAR de Sant Cugat, i pel clúster de la indústria de l’esport, Indescat. Aquest projecte compta amb el patrocini del Grup Bon Preu i Apialia, i la col·laboració de Rotary Sabadell i Esport 3.

Inscripció a les Jornades
La inscripció a les jornades es podrà fer omplint les butlletes que es troben a diferents equipaments de la ciutat i que es poden trobar també a l’Espai Cultura Fundació Sabadell 1859 (carrer d’en Font, 25. Sabadell), i també es podrà fer la inscripció online a través de la pàgina web: http://www.fundaciosabadell.cat/activitat-fundacio/inscripcio-a-les-jornades-e-nforma/

Cuinara ja es pot trobar als supermercats Bonpreu i Esclat

El proper dimecres 29 de març ja es podran trobar a trenta-tres establiments Bonpreu i Esclat ...