El Grup Bon Preu inaugura el seu primer espai “bonprofit”

03/de novembre/2022

L’Esclat de Terrassa ha inaugurat el nou espai gastronòmic “bonprofit” per oferir als seus clients més de 30 opcions de plats preparats, pensats per emportar i consumir.

Una proposta de cuina tradicional que va des de carxofes amb pernil, espinacs a la catalana i escalivada a la brasa fins a mandonguilles amb sípia i bacallà a la mussolina d’all.

També compta amb croquetes, canelons o lasanya, així com també amb pollastre rostit, que s’elabora en el mateix “bonprofit”, i que conformen un assortit típic de rostisseria.

Per a aquells clients que ho prefereixin també podran degustar fideuà, paella i arròs negre, així com safates de sushi, fruita tallada i pizza elaborada al moment.

Totes les opcions són pensades per emportar i consumir, dins o fora del mateix establiment, en qualsevol dels formats que es plantegen: individual, per compartir o el familiar. La forquilla de preus se situa al voltant dels 2,99€ la ració pel que fa a cuina tradicional, pollastres rostits a 8,99€ i menús amb preu tancat que aniran canviant setmanalment.

L’espai funciona de manera ininterrompuda de dilluns a dissabte de 9h a 21h i se situa a l’entrada de l’establiment, al costat de la fleca.

Sobre l’espai “bonprofit”:
“bonprofit” es converteix així en el darrer servei que ha posat en marxa Bonpreu i Esclat per afavorir la comoditat i l’estalvi i oferir productes de qualitat als seus clients amb propostes de menjar preparat per consumir. Anteriorment, s’ha inaugurat l’espai mascotes, amb tot tipus de producte d’alimentació, parafarmàcia, complements i joguines, i l’espai sushi, que compta amb un ampli assortiment de safates i formats de sushi fresc elaborat al moment.

El propòsit del Grup Bon Preu és facilitar el dia a dia als seus clients a través de serveis en alimentació, amb Bonpreu, Esclat i BonpreuEsclat supermercat online; carburants a través d’EsclatOil i energia amb BonpreuEsclat Energia.