El Grup Bon Preu incrementa un 17% el salari dels seus treballadors

27/de febrer/2024
  • El Grup Bon Preu posa en marxa a partir de març de 2024 una nova política retributiva que representarà un increment del 17% del sou de les seves persones treballadores.
  • Aquesta nova política retributiva permetrà un augment gradual del salari a mesura que les persones treballadores vagin assolint una sèrie d’objectius, assegurant fins a un 15,7% més d’increment salarial en només 4 anys.
  • Aquest 2024, el Grup invertirà més de 35 milions d’euros en variables.

Les Masies de Voltregà, 27 de febrer de 2024

El Grup Bon Preu posa en marxa a partir de març de 2024 una nova política retributiva que representarà un increment del 17% del sou de les seves persones treballadores, especialment dels professionals d’establiments, i que millorarà el seu poder adquisitiu.

A més de l’increment del 17%, aquesta nova política retributiva implementada permetrà un augment gradual del salari a mesura que les persones treballadores vagin assolint una sèrie d’objectius, assegurant fins a un 15,7% més d’increment salarial en només 4 anys.

Per altra banda, enguany i arran de la política de variables que té el Grup, aquest 2024 invertirà més de 35 milions d’euros en variables.

Albert Aranda, director de Persones del Grup, explica que “aquest increment és un reconeixement a la feina que realitzen, dia a dia, les persones treballadores del Grup i ens posiciona entre els salaris més competitius del sector”.

Per altra banda, ja fa dos anys que el Grup va activar un pla de conciliació que actualment s’està millorant en base a les demandes dels treballadors. Aquestes millores de conciliació es tradueixen en més flexibilitat pels caps de setmana de descans i millors horaris per a totes les persones treballadores dels establiments del Grup.

Beneficis socials per a persones treballadores del Grup

Aquestes mesures se sumen a d’altres iniciatives portades a terme pel Grup que fomenten la vinculació amb el projecte a llarg termini. Exemple d’això són la implantació contínua de beneficis socials que reconeixen la dedicació dels professionals, com són el 8% de descompte en compres als establiments del Grup, el 2% de bonificació del total de cada factura a la targeta

client amb BonpreuEsclat Energia, més de 200 descomptes en empreses d’oci, turisme, electrònica i moda, entre d’altres, o la possibilitat de contractar una assegurança mèdica a preus molt competitius, entre d’altres iniciatives.

Sobre Grup Bon Preu

El Grup Bon Preu és una empresa catalana referent en el sector de l’alimentació, compromesa amb els ciutadans i el territori. El seu propòsit és facilitar el dia a dia dels seus clients, oferint serveis bàsics i quotidians en l’alimentació amb Bonpreu i Esclat i BonpreuEsclat supermercat online, carburants amb EsclatOil, i energia a través de la comercialitzadora elèctrica BonpreuEsclat Energia.

La seva activitat s’orienta al mercat català, amb l’anhel d’oferir els millors productes frescos i de proximitat en alimentació, una millora constant en la sostenibilitat i medi ambient i amb els millors preus.

El Grup Bon Preu compta amb 136 supermercats Bonpreu; 57 supermercats Esclat; 26 centres de recollida de la compra a BonpreuEsclat Online i dona servei a domicili a més de 4 milions de persones al territori; té 60 benzineres EsclatOil, 14 minimercats, i més de 70.000 llars que confien en la seva comercialitzadora d’energia elèctrica, BonpreuEsclat Energia.