L’Esclat de La Jonquera reobre les seves portes amb moltes novetats després d’una remodelació

20/de març/2024
  • La renovació de l’Esclat de La Jonquera, ubicat a l’Av. Galícia 2-4, ha suposat la incorporació de nous serveis, com ara taulell de carnisseria, de xarcuteria, de formatgeria i de peixateria amb forn de cocció per a totes aquelles persones que vulguin endur-se el peix i el marisc cuinat. A més, l’establiment també ha incorporat pollastres rostits a la secció de fleca.
  • L’establiment compta amb una sala de vendes de 1.000 m2 i la remodelació ha suposat una inversió d’1.300.000 euros.
  • L’equip de l’Esclat està format per 50 persones, 28 de les quals s’han incorporat després de la reforma
  • Aquest supermercat, com tots els establiments del Grup, es caracteritza pel producte fresc de qualitat i de km0, preus competitius i una excel·lent atenció al client, a més d’una àmplia varietat de productes de la zona.

Les Masies de Voltregà, a 19 de març de 2024.

El Grup Bon Preu ha finalitzat les obres de remodelació i millora de l’Esclat de La Jonquera, ubicat a l’Av. Galícia 2-4, després de 2 mesos. Aquesta reforma ha suposat l’ampliació de seccions i serveis de l’establiment, que a partir d’ara ja compta amb secció de carnisseria, de xarcuteria i de formatgeria tradicionals, de peixateria amb forn de cocció de peix i marisc per a totes aquelles persones que vulguin endur-se el peix cuinat i amb pollastres rostits a la secció de fleca.

A més d’aquests nous serveis, l’Esclat també ha mantingut les seccions amb les quals ja comptava anteriorment, com ara la fruiteria, el celler, la drogueria i la perfumeria, entre d’altres.

Amb aquesta ampliació de serveis, el Grup Bon Preu pretén adaptar el seu model comercial a les necessitats dels clients de l’Albera i oferir el màxim de serveis possibles als ciutadans.

L’establiment té una sala de vendes de 1.000 m2 i compta amb un equip format per 50 persones, 28 de les quals s’hi han incorporat per donar servei a les noves seccions i serveis. La remodelació ha suposat una inversió d’1.300.000 euros.

El model comercial de Bonpreu i Esclat destaca per oferir una àmplia varietat i qualitat dels productes, una excel·lent atenció al client, amb preus molt competitius i en un entorn de compra agradable i còmode. El Grup aposta per una política comercial de proximitat i promou el producte local de qualitat, fet que el converteix en el referent de productes de km 0 a Catalunya.

Aquestes obres de millora reforcen la seva presència a l’Alt Empordà, on ja compta amb un total de 5 supermercats Bonpreu, 4 supermercats Esclat i amb 5 benzineres EsclatOil.

Sobre el Grup Bon Preu

El Grup Bon Preu és una empresa catalana referent en el sector de l’alimentació, compromesa amb les persones i el territori. Té com a missió ser eficient per generar riquesa per a la societat, les persones i l’empresa, amb criteris ètics i amb responsabilitat social envers el territori. Vol ser un referent en els productes i serveis que ofereix, adaptant-se a les necessitats dels seus conciutadans, de forma competitiva i rendible.

La seva activitat principal es desenvolupa en el mercat català, anhelant oferir la màxima qualitat en productes frescos i de proximitat i garantir la competitivitat en preus.

Actualment, el Grup Bon Preu compta amb 136 supermercats Bonpreu; 57 supermercats Esclat i 14 minimercats. A través de BonpreuEsclat Online dona servei a més de 5 milions de persones amb servei a domicili i 26 centres de recollida. Disposa de 60 benzineres EsclatOil, 400 places de càrrega per a vehicles elèctrics, i amb BonpreuEsclat Energia abasteix d’electricitat tot el país.

Enguany, ha continuat impulsant la seva política de descarbonització i ha invertit més de 10M€ en la instal·lació de carregadors elèctrics per a vehicles i en plaques fotovoltaiques pel seu autoconsum.