Ja coneixes les millores que hem fet a la pàgina web dels supermercats Bonpreu i Esclat? Ara disposem d’un Espai privat que t’ofereix serveis relacionats amb les teves compres i la teva targeta client.
Per accedir-hi, si tens l'app BonpreuEsclat al teu smartphone, pots fer servir el mateix usuari o, si encara no disposes de l’aplicació mòbil, només has de registrar-te amb la teva adreça de correu electrònic i una contrasenya; pots fer-ho, fent click en aquest enllaç.
Entre altres, en aquest apartat podràs:
- Consultar els moviments de la teva guardiola: veuràs l’import que has acumulat a la teva targeta client durant el darrer any.
- Revisar els tiquets de compra: podràs accedir als tiquets de compra de les teves compres d’alimentació, descarregar-te’ls i imprimir-los.
- Modificar les dades personals de la teva targeta Bonpreu i Esclat: si t’has canviat de domicili, de número de telèfon, etc. podràs notificar-nos-ho saber a través d’aquest apartat del web.
- Sol·licitar una renovació de targeta client: en cas que hagis perdut la targeta o se t'hagi deteriorat pel pas del temps, podràs demanar-ne una de nova.
- Demanar una targeta vinculada a la teva: si vols sol·licitar una targeta per a una altra persona que estigui associada a la teva, només ens has de fer arribar les seves dades.
- Activar la facturació de consum de carburant i d'alimentació: demana que t’enviem les factures de carburant que hagis fet a EsclatOil i les d’alimentació de Bonpreu i Esclat; les rebràs mensualment per correu electrònic.
Així doncs, podràs fer tot això i més sense moure’t de casa, només accedint al teu espai privat del web de Bonpreu i Esclat des de l’ordinador, una tablet, un telèfon mòbil... És molt senzill, no esperis més i registra-t’hi per gaudir de tots els avantatges!