PRENSA

Sigue la actualidad de los supermercados Bonpreu y Esclat a través de la sección de prensa

angle-left Atrás

BonpreuEsclat ja envia a casa la compraonline a Mollet del Vallès, Parets del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda

BonpreuEsclat ja envia a casa la compraonline a Mollet del Vallès, Parets del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda

10/marzo/2020

Ja està disponible el servei d’entrega a domicili del supermercat online BonpreuEsclat a Mollet del Vallès, Parets del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda. El supermercat online BonpreuEsclat porta la compra a casa dels clients amb el mateix nivell de qualitat, servei i preus competitius que als establiments Bonpreu i Esclat.

El servei a domicili de la compra online ofereix uns horaris amplis, de dilluns a dissabte de 7:00 a 22:00 hores amb franges d’entrega d’una hora per proporcionar la màxima llibertat i comoditat als clients. També poden revisar els productes en el moment de la recepció i l’import de la compra es cobra una vegada feta l’entrega. Així mateix, es poden retornar articles en el mateix moment de l’entrega o després a qualsevol supermercat Bonpreu i Esclat.

Per al llançament del servei, es fa una promoció especial de benvinguda on les despeses de preparació i entrega de les 5 primeres compres són gratis, es bonifiquen a la targeta client de Bonpreu i Esclat. Recentment el Grup també ha llançat la tarifa plana BPas, que permet als clients estalviar en els costos d’entrega de la compra online.

A Mollet del Vallès BonpreuEsclat online també disposa d’un punt de recollida a l’Esclat del carrer de Nicaragua, s/n. (Pl. Can Borrell). Aquest servei permet als clients fer la compra online a través de l’app o del web i recollir-la preparada amb el cotxe, seguint el model de “compra i recull” iniciat per Bon Preu el 2012. 

La cobertura del repartiment en aquestes localitats és l’última ampliació que Bon Preu ha fet del nou servei d’entrega a domicili de la compra online que ja s’ofereix als clients del Vallès Occidental (Terrassa, Matadepera, Sabadell, Barberà i Sant Quirze del Vallès); del Vallès Oriental  Granollers, Les Franqueses del Vallès i Canovelles); d’Osona (Vic, Gurb, Calldetenes, Folgueroles i Sant Julià de Vilatorta) i de Girona (Girona, Salt, Vilablareix i Fornells de la Selva).

L’extensió d’aquest servei a altres zones de Catalunya es farà de forma gradual i progressiva per garantir sempre una excel·lent experiència de compra i la satisfacció de la clientela. L’objectiu és acabar servint a la majoria de la població catalana.

La voluntat de Bonpreu i Esclat és convertir-se en el referent en la venda d’alimentació a Catalunya, també per internet. El Grup ha invertit 10 milions d’euros en el servei de compra online, que inclou també la flota de vehicles amb els que realitza l’entrega a domicili. Es tracta de furgonetes amb triple temperatura per tal de servir els productes a la temperatura òptima i preservar en tot moment la cadena de fred.

L’objectiu del Grup és servir el client en qualsevol moment, des de qualsevol dispositiu i des de qualsevol canal de venda, oferint una experiència omnicanal. Així els clients poden realitzar les seves compres tant als supermercats Bonpreu i Esclat com al canal online a través del web i de l’app i passar a recollir la seva compra amb el cotxe a qualsevol dels punts de recollida o rebre-la a casa.

Más entradas de blog

Els clients de Bonpreu i Esclat donen més de 55.000€ a l’associació AFANOC

Durant el mes de febrer els clients de Bonpreu i Esclat han realitzat 333.334 donacions...

El Grup Bon Preu pren mesures preventives contra el SARS-CoV-2 i reconeix als seus treballadors amb una prima

Es modifiquen els horaris comercials per tal de realitzar tasques de manteniment i...

Utilizamos cookies propias y de terceros para realizar análisis de uso y de medición de nuestra web para mejorar nuestros servicios. Si continúas navegando, consideramos que aceptas su uso. Más información.