Nou Bonpreu al districte de Sant Martí

07/de novembre/2023
  • L’establiment té una superfície de vendes de 1.100m2.
  • Aquest nou supermercat, com tots els establiments Bonpreu, es caracteritza pel producte fresc de qualitat i de km0, preus competitius i una excel·lent atenció al client, a més d’un ampli assortit.

Bon Preu ha inaugurat avui un nou supermercat a Barcelona, concretament al C/ Buenaventura Muñoz, 62 del districte de Sant Martí.

El nou establiment Bonpreu compta amb un equip de 28 treballadors, fet que representa el compromís del Grup amb el creixement i la generació d’ocupació de qualitat a la ciutat.

El nou establiment té una superfície de vendes de 1.100m2 i, com en tots els supermercats del Grup, en aquest nou establiment el producte fresc i de proximitat és el protagonista. L’establiment compta també, a la secció de peixateria, amb un forn de cocció de peix i marisc per aquells clients que es vulguin endur el producte cuinat i també amb taulell de formatgeria.

El model comercial de Bonpreu i Esclat destaca per oferir una àmplia varietat i qualitat dels productes, una excel·lent atenció al client, amb preus molt competitius i en un entorn de compra agradable i còmode. El Grup aposta per una política comercial de proximitat i promou el producte local de qualitat, fet que el converteix en referent de productes de km0 a Catalunya.

Aposta per la sostenibilitat i l’eficiència energètica
El nou supermercat del districte de Sant Martí de Barcelona s’ha construït perquè funcioni de manera sostenible i ecoeficient per estalviar així, el 20% del consum d’energia habitual d’un local comercial d’aquestes característiques i reduir un 20% les emissions de CO2 a l’atmosfera. Les instal·lacions es controlen mitjançant un sistema de gestió i control que les regula de forma automàtica per obtenir la màxima eficiència, confort i seguretat.

Sobre Grup Bon Preu
El Grup Bon Preu és una empresa catalana referent en el sector de l’alimentació, compromesa amb els ciutadans i el territori. El seu propòsit és facilitar el dia a dia dels seus clients, oferint serveis bàsics i quotidians en l’alimentació amb Bonpreu i Esclat i BonpreuEsclat supermercat online, carburants amb EsclatOil, i energia a través de la comercialitzadora elèctrica BonpreuEsclat Energia.

La seva activitat s’orienta al mercat català, amb l’anhel d’oferir els millors productes frescos i de proximitat en alimentació, una millora constant en la sostenibilitat i medi ambient i amb els millors preus. L’impacte de la seva activitat genera una contribució econòmica a Catalunya de 2.342M€ i més de 22.900 llocs de treball directes i indirectes. Pel que fa a ocupació directe, són més de 9.600 persones treballadores al Grup i aquest darrer exercici ha tingut una facturació de 2.076M€.

El Grup Bon Preu compta amb 136 supermercats Bonpreu; 56 supermercats Esclat; 24 centres de recollida de la compra a BonpreuEsclat Online i dona servei a domicili a més de 4 milions de persones al territori; té 60 benzineres EsclatOil, 14 minimercats, i més de 70.000 llars que confien en la seva comercialitzadora d’energia elèctrica, BonpreuEsclat Energia.