Els clients de Bonpreu i Esclat donen 45.941 € a la Fundació Vicki Bernadet

06/d’octubre/2023
  • La recaptació s’ha portat terme a través de l’Arrodoniment Solidari als establiments del Grup Bon Preu durant el mes de setembre i s’han realitzat 260.299 donacions en total.
  • L’import va destinat a la Fundació Vicki Bernadet, que treballa en l'atenció integral, prevenció, formació i sensibilització dels abusos sexuals infantils, oferint ajuda a les persones afectades per aquest problema i a les seves famílies, fomentant en paral·lel la igualtat d’oportunitats entre homes i dones.
  • Aquest mes d’octubre les donacions aniran destinades a la Fundació Roure, una entitat arrelada a Ciutat Vella que atén les necessites bàsiques de la gent gran i famílies, proporcionant eines per a l’autonomia personal.
  • Des de febrer de 2019, s’han realitzat més de 17 milions de donacions i s’han aconseguit més de 3 milions d’euros a través d’aquesta iniciativa solidària.

El mes de setembre els clients de Bonpreu i Esclat van realitzar 260.299 donacions que han fet possible aconseguir 45.941€ per a la Fundació Vicki Bernadet a través de l’Arrodoniment Solidari, una eina desenvolupada per Worldcoo.

La Fundació Vicki Bernadet treballa en l'atenció integral, prevenció, formació i sensibilització dels abusos sexuals infantils, oferint ajuda a les persones afectades per aquest problema i a les seves famílies, fomentant en paral·lel la igualtat d’oportunitats entre homes i dones.

L’aportació a aquesta causa ha estat possible gràcies a tots/es els clients/es que en efectuar el pagament de la seva compra a Bonpreu i Esclat amb targeta bancària, han arrodonit l’import final i han decidit, voluntàriament, fer aquesta donació.

Aquest octubre les donacions aniran destinades a la Fundació Roure, una entitat arrelada a Ciutat Vella que atén les necessitats bàsiques de la gent gran i famílies, proporcionant eines per a l’autonomia personal. En concret, treballa per millorar la qualitat de vida de les persones grans, incidint en el seu benestar i el de les famílies o referents a través d’activitats com la coordinació del barri, la realització de serveis d’ajuda a la llar, visites de seguiment als usuaris o atenció a cuidadors i familiars.

Els beneficiaris seran 551 persones grans amb diferents necessitats com el suport en malalties cròniques, incapacitats físiques i/o mentals, dificultats en les activitats quotidianes, sense familiars de referència que se’n puguin fer càrrec, situacions econòmiques precàries i amb necessitats d’atenció urgents.

Bon Preu i l’Arrodoniment Solidari
Els supermercats Bonpreu i Esclat ofereixen a tots els clients que paguin amb targeta bancària la possibilitat d’arrodonir l’import final de la seva compra i fer una microdonació a una causa social.

Des de la posada en marxa de l’Arrodoniment Solidari, el febrer de 2019, ja s’han fet més de 17 milions de donacions i s’han aconseguit més de 3 milions d’euros a través de les col·laboracions amb diferents entitats com Submon, Aspros, Vimar, la Creu Roja, Fundació A. Bosch, Plataforma per la Llengua, Arrels Fundació, Aprenem Autisme,Salut Mental Catalunya, Nexe Fundació, Formació i Treball, Fundisoc, Associació Selvans, Fundació Jubert Figueres i Fundació Ared, entre d’altres.

Bon Preu treballa aquesta iniciativa solidària en col·laboració amb Worldcoo, que desenvolupa i implementa canals de recaptació solidària. A través de la pàgina web https://bonpreu.worldcoo.com/ca/ es pot fer seguiment de l’estat dels projectes.

Sobre Worldcoo
Worldcoo és una empresa social que ajuda a les ONG a trobar els recursos econòmics necessaris per impulsar els seus projectes socials i de cooperació arreu del món. A través de l’Arrodoniment Solidari, els comerços poden oferir als seus clients la possibilitat d’arrodonir l’import final de la seva compra i donar cèntims a una causa social sempre que paguin amb targeta.

Des de la seva creació, ha finançat més de 700 projectes gràcies a les més de seixanta milions de donacions que s’han realitzat des de 36 països diferents. Worldcoo forma part del moviment B Corp Horizon 2020. Més informació: https://www.worldcoo.com.