Búsqueda web
Selector de idioma
Collection Points Portlet
Comprueba la disponibilidad del servicio de compra online en tu zona
Introduce tu código postal
BLOG_TITOL_PAGINA
Navegación por categorías
Blogs
El nou magatzem de productes refrigerats està situat a Balenyà, on es troben les instal·lacions logístiques de Bonpreu i Esclat. Les obres han tingut una durada de 15 mesos i han suposat una inversió de 38 milions d’euros i generarà 200 nous llocs de treball.
Aquest nou magatzem té una dimensió de 23.000 m², que sumats als ja existents a la ciutat logística sumen un total de 58.500 m². Així mateix, el nou magatzem compta amb la instal·lació d’autoconsum fotovoltaic més gran i amb més potència de Catalunya, amb un total de 2.454 panells solars.
En aquest vídeo et mostrem detalladament quina ha estat l'evolució de les obres i com s'ha construït el nou magatzem de productes refrigerats de Bonpreu i Esclat.