Energia Faqs Portlet

T’ajudem a resoldre els teus dubtes

El sector energètic
Fer el pas a BonpreuEsclat Energia
Gestions amb BonpreuEsclat Energia
L'energia verda

Documentació modificacions contractuals

Segons els canvis que vulguis portar a terme al teu contracte necessitaràs una documentació o altra, t’ho expliquem! 

Per les següents modificacions no és necessari presentar cap documentació: una baixada de potència, una modificació del número de compte... 

En canvi si vols portar a terme un dels següents canvis, prepara la documentació necessària per agilitzar al màxim el procés:

  • Si el que vols és augmentar la potència serà necessari entregar un CIE o un BRIE en vigor on la màxima admissible que hi apareix sigui igual o superior a la potència que vols contractar. En cas que la documentació que tingui la distribuïdora sigui vigent i apte, no caldrà que aportis cap mena de documentació. El Servei d’Atenció al Client et pot indiciar si et cal demanar el nou CIE o BRIE. Pots consultar la diferència entre el CIE i el BRIE aquí.

  • Si vols modificar la tensió necessitaràs el CIE o el BRIE en cas de tractar-se d’un CUPS de Catalunya. 

  • Per tal de tramitar el Canvi de Titularitat d’un punt de subministrament que ja està a la nostra comercialitzadora és necessari que ens facis arribar el DNI (escanjeat o fotografiat) del nou titular, el correu electrònic, el telèfon de contacte i el número de compte bancari on es volen domiciliar les factures.

  • Si vols modificar el repartiment dels excedents col·lectius, hauràs de presentar el nou acord de repartiment.

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.