Energia Faqs Portlet

T’ajudem a resoldre els teus dubtes

El sector energètic
Fer el pas a BonpreuEsclat Energia
Gestions amb BonpreuEsclat Energia
L'energia verda

Com puc accedir a la meva àrea de client? Quins apartats i informació puc trobar-hi?

T’ho expliquem tot aquí!

Què trobaràs a la teva àrea de client? 

  • Contractes

A l’apartat de ‘contractes’ pots consultar els teus contractes amb BonpreuEsclat Energia. En cas que vulguis contractar un nou punt de subministrament, ho pots fer clicant a l’icona amb el símbol ‘+’.

També pots accedir al detall de cadascun per veure totes les dades relacionades amb el teu contracte: dades del contracte, dades de contacte, informació del punt de subministrament i els teus consums mensuals, diaris o horaris. 

En cas que tinguis autoconsum i generis excedents també podràs consultar el saldo i els moviments de la teva bateria virtual. 

Des d’aquest detall també pots descarregar el teu contracte o sol·licitar modificacions de potència o del número de compte. 

  • Factures

En aquest apartat pots consultar i descarregar totes les teves factures, com així també veure’n l’estat de pagament. 
Per altra banda, també trobaràs els teus consums per cada contracte, en funció de l’import o bé de l’energia consumida (kWh). 

  • Des de l’apartat ‘El meu perfil’ podràs modificar la teva contrasenya o tancar la sessió. 

  • Des de l’apartat ‘Contacta’ns’ podràs escriure’ns directament per a qualsevol consulta,            sol·licitud o reclamació.  

Utilitzem cookies pròpies i de tercers per realitzar anàlisis d'ús i de mesurament de la nostra web, així com per mostrar-te publicitat personalitzada a partir del teu perfil i hàbits de navegació. Pots acceptar totes les galetes prement el botó "Acceptar" o configurar o rebutjar el seu ús prement els botons "Configurar" o "Rebutjar. Més informació.